کد خبر: 1078656
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
سخنگوی سپاه پاسداران:
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: هم‌زمان با یازدهمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه بیش از ۱۵ میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توزیع می‌شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در یازدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در حرم مطهر امام راحل اظهار کرد: به برکت تدابیر حکیمانه امام راحل است که گفتمان انقلاب اسلامی را بنا نهاده و به‌رغم فشارها و توطئه های دشمنان با تکیه بر عنایات و تدابیر مقام معظم رهبری وارد چهل و سومین سال پیروزی انقلاب شدیم.

وی گفت: اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کمک به محرومین و مستضعفین بسیار قابل توجه است و در حال حاضر بیش از ۱۵ میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور در حال توزیع در میان مردم کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه ادامه داد: سپاه به سفارش امام راحل(ره) و توصیه مقام معظم رهبری همواره خود را در شادی و غم مردم شریک می‌داند و در تمامی عرصه ها ثابت کرده که فدایی مردم است.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند سپاه را از فعالیت و تلاش بازدارند، گفت: سپاه در کنار تمامی اقدامات مهم و اثرگذار در سطح ملی برای رشد و شکوفایی کشور ،هرگز از ارائه خدمات به مردم در اقصی نقاط کشور غافل نبوده و نیست.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کرد: سپاه از تعمیر کوچکترین منبع آب تا بزرگترین سد که منجر به نجات خوزستان شد فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه الهام بخش، روحیه بخش و برطرف کنند مشکلات است و بستر را برای همه آماده می‌کند تأکید کرد: یکی از مهمترین مسئولیت‌های سپاه کمک به مردم در تمامی حوزه‌ها است.

سردار شریف با تأکید بر اینکه سپاه راه شهیدان را ادامه می‌دهد گفت: هرکجا که سپاه برای رفع مشکلات اقدام کرد، پای کارترین دستگاه بود و امروز نیز اعلام می‌کنیم که سپاه آماده است تا دولت مردمی را برای توسعه نظام کمک کند.

وی ادامه داد: نشان می‌دهیم که همان گونه که از مشکلات فرصت‌های طلایی ساختیم در فرصت پیش رو نیز این اقدامات را تکرار خواهیم کرد و امیدواریم الگوی خوبی برای نسل جوان باشیم.

سردار شریف در پایان خاطرنشان کرد: برای تحقق آرمان‌های امام و رهبری تلاش می‌کنیم و لحظه‌ای از کمک به مردم محروم کشور غافل نخواهیم بود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر