کد خبر: 1078637
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر دبستان سه کلاسه خیرساز زنده‌یاد «عباسقلی امیرارفعی» روستای «احمدآباد» شهرستان مراغه با هزینه کرد یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی خانم دکتر «ثریا امیرارفعی» افتتاح شد.

عاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه در مراسم افتتاح این مدرسه اظهار داشت: این مدرسه تمام خیرساز بوده و زیربنای آن ۱۳۲ مترمربع، ۷۵۰ مترمربع محوطه سازی و ۱۳۰ متر دیوار کشی شده است.
سیدعلی موسوی بیان کرد: همچنین همزمان با این روز پنج مدرسه یک کلاسه خیرساز در روستاهای گنجی، قینرجه، باغ‌یئری، جوکی‌بیژن و قویون‌قشلاق در مجموع با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: به فرموده حضرت امام انقلاب اسلامی را همان سربازانی آفریدند که روزی در گهواره بودند و در جبهه های جنگ صحنه هایی آفریدند که امروز در مهمترین دانشکده های نظامی دنیا تدریس می شود.

به گفته فرماندار مراغه این مدارس نیز پایه‌گذاری شده برای شناسایی استعدادها و افتخارآفرینی دانش آموزان برای ایران اسلامی که امیدواریم با حمایت های خیران شاهد احداث مدارس در تمامی روستاهای کشورمان باشیم.

موسوی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام وزارت بهداشت وضعیت کرونایی مراغه از امروز قرمز بوده و مراسمات روزهای آینده دهه مبارک فجر در شهرستان به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر