کد خبر: 1077858
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
گلبانگ زنگ انقلاب و آغآز جشنهای چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان اسلامشهر طنین انداز شد.
محمد رضا عباسی

همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره)به میهن اسلامی زنگ انقلاب و آغاز جشنهای دهه فجر توسط امام جمعه و فرماندار شهرستان اسلامشهر در دبیرستان ناصری منش این شهرستان نواخته شد.
در این آیین معنوی که با حضور مسئولین ادارات و جمعی از دانش آموزان برگزار شد ،همزمان باسالروز بازگشت بنیان گذار جمهوری اسلامی پس از سالها تبعید به وطن در ۱۲بهمن سال ۵۷ گلبانگ زنگ انقلاب در شهرستان اسلامشهر طنین انداز شد.
حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر ،در آیین نواختن زنگ انقلاب طی سخنانی با تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،اظهار کرد:حضرت امام خمینی (ره) با تاسیس انقلاب اسلامی بعنوان یک حکومت دینی ، یک الگو و مدل موفق در برابر استبداد و مبارزه با استکبار ایجاد کرد.
حبیبی با اشاره به انقلابهای ایجاد شده در کشورهای مختلف جهان ،افزود: پدیده انقلابی که در کشور ایران با محوریت و رهبریت امام خمینی(ره)اتفاق افتاده،قابل قیاس با انقلابهای دیگر نبوده و جلوه و چشم اندازه بسیار روشنی پیش رو داشته ودارد.
وی با تاکیدبر جایگاه و شخصیت حضرت امام خمینی(ره)،بیان کرد:متاسفانه در طی سالهای اخیر کمتر به شخصیت امام پرداخته شده و دهه فجر فرصت مناسبی است تا به ابعاد مختلف شخصیت وجودی بینانگذار انقلاب پرداخته شود.
فرماندار اسلامشهر ،تصریح کرد: ظهور انقلاب اسلامی یک معجزه و پدیده در تاریخ ایران اسلامی بوده که ابعاد بسیار گسترده ای در اقصی نقاط دنیا و حکومتهای مختلف بوجود آورده است .
وی افزود: عزت و سربلندی بوجود آمده در دنیا به برکت وجود انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره)و ایجاد الگوی موفق در برابر استبداد و استکبار بوجود آمده است که باید قدر دان آن بود و از سیاه نمایی برعلیه این انقلاب پرهیز کرد.
فرناندار اسلامشهربا اشاره به اینکه حضرت امام یک شخصیت انقلابی ،مبارز،معتقدو مقید به اسلام بود ،خاطر نشان کرد:امام خمینی (ره)با همراهی با مردم و با آگاه ساختن فطرت انسانها وجدان خفته انسانها را بیدار و انقلاب اسلامی را مدیریت و رهبری کر د.
گفتنی است در آیین نواختن زنگ انقلاب ، از والدین شهدای دانش آموز شهرستان اسلامشهر تجلیل بعمل آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر