کد خبر: 1077349
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
با صعود تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی موجی از شادی شبکه‌های اجتماعی را در برگرفت
صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی پس از برد پرافتخار در برابر تیم ملی عراق موجی از شادی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیت‌هایی از شیرینی این برد نوشتند و از عوامل تیم ملی تشکر کردند. مسئولان نیز طی توئیت‌هایی از تیم ملی تقدیر کردند

صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی پس از برد پرافتخار در برابر تیم ملی عراق موجی از شادی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیت‌هایی از شیرینی این برد نوشتند و از عوامل تیم ملی تشکر کردند. مسئولان نیز طی توئیت‌هایی از تیم ملی تقدیر کردند. یکی از زیباترین صحنه‌های باز در برابر عراق، دست‌بوسی امیر عابدزاده، دروازه‌بان فعلی تیم ملی، از پدرش، احمدرضا عابدزاده بود که مورد توجه شبکه‌های اجتماعی نیز قرار گرفت. در ادامه بر برخی از توئیت‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی و مسئولان مروری داشته‌ایم.

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور:
راهیابی تیم ملی ایران به جام جهانی موجی از شادی و شعف را برای ملت ایران به ارمغان آورد. این موفقیت بزرگ را به مردم غیور کشور تبریک می‌گویم و از بازیکنان توانمند و باغیرت تیم، صمیمانه سپاسگزارم.
غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، ریاست قوه قضائیه:
از بازیکنان تیم ملی فوتبال که جلوه دیگری از ایران قوی را به جهان نشان دادند و به رقابت‌های جام جهانی صعود کردند، تشکر می‌کنم و این موفقیت را به ملت ایران تبریک می‌گویم.
صادق ستاری‌فرد، معاون وزیر آموزش‌وپرورش:
تبریک به ایران؛ پنج صحنه زیبای این حماسه ملی: ۱- استمرار افتخارآفرینی بازیکنی که از مدارس و تیم‌های دانش‌آموزی رشد کرد. ۲- حضور نجیبانه و متمدنانه بانوان ایرانی. ۳- نشستن معاون اول رئیس‌جمهور در بین مردم عادی. ۴- بازی زیبا و جوانمردانه تیم ملی باشخصیت عراق. ۵- بوسیدن دست پدر، توسط عابدزاده پسر.
سیدمحسن دهنوی، نماینده مردم تهران:
خدا قوت به بازیکنان و کادر تیم ملی فوتبال. حضور در جام جهانی همیشه غرورانگیزه، اما شکستن رکورد سریع‌ترین صعود، شادی مون رو مضاعف کرد. امیدوارم در جام‌جهانی هم از این رکورد‌شکنی‌ها داشته باشیم.
احسان محمدی:
بازی که تمام شد امیر عابدزاده وسط شادی گفت: میشه بابام بیاد تو جشن؟ با مکافات رفتم جایگاه ویژه گفتم آقای عابدزاده، امیر میگه بیایید! با تعجب گفت: امیر؟ بریم! بریم! آمدیم کنار زمین ... و قابی که شکل گرفت به نظرم قاب زیبا و ماندگار بازی با عراق شد. #تیم_ملی_مردم_ایران
علی جعفری:
به کوری چشم منافقین تیم ملی ایران قوی‌تر از همیشه به جام جهانی صعود کرد.
رضا پرواز:
ایران پرافتخار این بار زودتر از همیشه به جام جهانی سلام کرد. یکی از زیباترین صحنه‌های جشن صعود امشب تعظیم قهرمانانه و فروتنانه امیرعابدزاده دروازبان کنونی تیم ملی فوتبال بر دستان پدرش احمدرضا دروازبان اسطوره‌ای بود. ادب و احترام ایرانی چه زیباست. مبارک باد این پیروزی.
علی نادری:
بعد از یکی دو سال دشواری و رنج اقتصادی و بیماری کرونا، امیدوارم این صعود شیرین و افتخارآمیز، طلیعه گذر به روز‌های خوب و شیرین برای مردم ایران باشد.
میثم منصورکیا:
مقتدرترین، سریع‌ترین و بی‌دغدغه‌ترین صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام‌جهانی، مبارک تمامی شما خوبان. #تیم_ملی_فوتبال
امرالله اندرزیان:
هروقت کارمان را با توکل به خدا، مدیریت درست، وحدت و همدلی، تلاش جمعی و جهادی پیش بردیم، زود به مقصد رسیده و می‌رسیم، همانطور که تیم ملی کشورمان زودهنگام لیاقت راهیابی به جام‌جهانی را پیدا کرد، خوشحالیم چراکه ملت ایران را خوشحال کردند. #تیم_ملی_فوتبال
پیمان خزلی:
دمتون گرم بازم دل مردم رو شاد کردین؛ چقد تیممون خوبه. ماشاءالله به این تیم. #ایران_قوی
دانیال معمار:
به کوری چشم دشمنان این ملت، پرچم ایران بالاست و بالا می‌ماند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار