کد خبر: 1077204
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
عضو مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو گفت: چیزی فراتر از قانون نمی‌خواهیم و این حق مسلم اعضای مجمع است که مسایل به صورت شفاف پیگیری و حق به حق دار برسد.
مهدی همتی رییس هیات تکواندو کرمانشاه با بیان اینکه قانون فصل الخطاب هست و باید به آن احترام بگذاریم اظهار داشت: مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو 15 دی ماه برگزار شد ولی متاسفانه هیچکدام از طرفین حد نصاب لازم برای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون را کسب نکردند.

عضو مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو عنوان کرد: طبق قانون می‌بایست انتخابات به دور دوم کشیده می‌شد که متاسفانه ریاست مجمع به این موضوع دقت لازم را نداشته و شرایط به شکل کنونی رقم خورد.

وی تاکید کرد: برای سید محمد پولادگر و هادی ساعی احترام زیادی قایل هستم ولی دلیل نمی‌شود که خواهان پیگیری انتخابات قانونی نباشم. نص صریح قانون ملاک را حضور اعضای حاضر در مجمع انتخاباتی دانسته و کسب رای لازم هم منوط به اخذ رای نصف به علاوه یک از اعضای حاضر بود که با توجه به اینکه تعداد اعضاء 57 نفر بود فرد منتخب می‌بایست 5/29 رای را بدست می‌آورد و این نتیجه در مجمع حاصل نشد.

عضو مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو افزود: خواهان اجرای عدالت هستیم و به قانون تمکین می‌کنیم، از معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان هم که ریاست مجمع را برعهده داشتند می‌خواهیم که قانون را اجرا کنند.

همتی خاطرنشان کرد: شبهات دیگری هم در برگزاری انتخابات تکواندو وجود داشت که به نظر می‌رسد دقت لازم صورت نگرفته است. متاسفانه در بررسی شرایط و مجوزهای لازم برای حضور باشگاه‌ها دقت لازم صورت نگرفته و حضور نماینده‌های دانشگاه آزاد در مجمع قانونی نبوده است.

رییس هیات تکواندو کرمانشاه عنوان کرد: متاسفانه پس از انتخابات شاهد بداخلاقی‌هایی از سوی برخی افراد نزدیک به یک از کاندیداها هستیم که در صورت تکرار مجبور به پیگیری قانونی خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: چیزی فراتر از قانون نمی‌خواهیم و این حق مسلم اعضای مجمع است که مسایل به صورت شفاف پیگیری و حق به حق دار برسد. خداوند همه ما را عاقبت به خیر گرداند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار