کد خبر: 1076957
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که بانوان ورزشکار جامعه کارگری به عنوان سفیران نشاط و کارآمدی در فضای کار و تولید کشور هستند، گفت: امید است در روز‌های آینده امکانات و فضای بیشتری برای ورزش بانوان کارگر فراهم شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی حجت الله عبدالملکی در ویدئو کنفرانس زنده در آئین افتتاح پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر سراسر کشور، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س)، از ایشان به عنوان الگوی زنان مسلمان یاد کرد و گفت: خوشبختانه بانوان کارگر عزیز در عرصه‌های مختلف از جمله تولید و عرصه فرهنگی و قرآنی و در عرصه‌های اجتماعی و ورزشی نیز نقش آفرین بوده و موفقیت‌های بسیاری ثبت کردند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران این فضا را محیا کرده تا زنان همزمان با رعایت کرامت زن مسلمان ایرانی امکان نقش آفرینی در تمام عرصه‌های سیاسی اقتصادی، اجتماعی و ورزشی را داشته باشند، افزود: این مسابقات اتفاق بسیار مهمی در راستای همگام شدن کار و تولید با ورزش حائز اهمیت است؛ چراکه باعث نشاط و سر زندگی جامعه‌ای و افزایش بهره‌وری تولید، می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تقویت ورزش در بین کارگران، افزایش روح و جسم کارگران را در پی داشته و باعث می‌شود در عرصه‌های تولید و اقتصاد موثر باشند.


عبدالملکی در پایان افزود: به جهت حضور افراد توانمند در المپیاد‌های ورزشی، این رویداد‌ها به نوعی ترویج شعائر نیز محسوب می‌شود، چراکه ورزشکاران کارگری می‌توانند به عنوان الگویی برای سایر بانوان، این فضا را ترویج دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار