کد خبر: 1076916
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور:
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر بیمه‌ها به تعهدات خود عمل کنند هم حقی از پزشکان ضایع نمی‌شود و هم فشار مضاعفی بر مردم وارد نخواهد شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمدصالح جوکار درباره پیشنهاد افزایش ۶۰ درصدی تعرفه خدمات پزشکی در سال آتی، بیان کرد: در شرایط فعلی اقتصادی باید به مشکلات مردم توجه کرد و تا جای ممکن رعایت حال مردم را کرد و نباید به گونه‌ای رفتار شود که فاصله‌ها بیشتر شود، پزشکان همواره به عنوان خادمان عرصه سلامت برای جامعه با ارزش بوده اند، اما در شرایطی که مردم در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برند اگر قرار باشد که تعرفه‌های خدمات درمانی افزایش یابد، مردم با مشکلات جدی روبرو می‌شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: در چنین شرایطی قطعا افزایش تعرفه‌های پزشکی قابل قبول نیست، البته ما معتقد هستیم که حق پزشکان نیز نباید ضایع شود و این بیمه‌ها هستند که باید در این میان به تکالیف خود عمل کنند، آن وقت هم حقی از پزشکان ضایع نمی‌شود و هم فشار مضاعفی بر مردم وارد نخواهد شد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بیمه‌ها باید هم زمینه درمان کم هزینه را برای مردم فراهم کنند و هم به تعهدات خود در قبال پزشکان عمل کنند. هر قشری در جامعه حق و حقوقی دارد نظیر پزشکان، اما نهاد‌های متولی نیز در این میان حضور دارند که باید به تعهدات خود عمل کنند. نهاد‌های بیمه گر باید به تکالیف خود در حوزه ارائه خدمات درمانی عمل کنند تا نه فشاری به مردم وارد شده و نه حق پزشکان ضایع شود.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار