کد خبر: 1076847
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به جنایت جدید حکام سعودی و اماراتی در یمن و بمباران کودکان صنعا
با حمله جنگنده‌های سعودی و اماراتی به ۲۰۰ نقطه از یمن در روز‌های گذشته خرابی‌های بسیاری در شهر‌های صنعا، صعده و الحدیده به بار آمد که موجب ویران شدن خانه‌های بسیاری و آواره شدن و شهادت بسیاری از کودکان یمنی شد

با حمله جنگنده‌های سعودی و اماراتی به ۲۰۰ نقطه از یمن در روز‌های گذشته خرابی‌های بسیاری در شهر‌های صنعا، صعده و الحدیده به بار آمد که موجب ویران شدن خانه‌های بسیاری و آواره شدن و شهادت بسیاری از کودکان یمنی شد. کاربران شبکه‌های اجتماعی طی توئیت‌هایی با اعتراض به این جنایت از آوارگی کودکان یمنی نوشتند. کاربران به سکوت مجامع بین‌المللی نیز معترض بوده و بستن چشم روی این جنایات را مصداق همراهی با ظلم دانستند. برخی از اهالی توئیتر نیز از نقش کشور‌های غربی به خصوص امریکا در جنایات سعودی‌ها و اماراتی‌ها نوشتند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران در این خصوص مرور شده است.

حسین دلیریان:
جنگنده‌های سعودی و اماراتی از دیروز تا حالا قریب به ۲۰۰ بار نقاط مختلف یمن از جمله صنعا، صعده، الحدیده و... را بمباران کرده‌اند و همچنان دیوانه‌وار در حال بمباران هستند. در یک فقره بمباران زندان صعده، بیش از ۶۰ نفر تاکنون به شهادت رسیده‌اند، سازمان‌های بین‌المللی کجا هستند؟!
امیر صالحی:
حداقل ۱۸۰نفر انسان بی‌گناه دیگر در بمباران کور جنایتکاران سعودی- اماراتی با حمایت کامل نایس‌های حقوق‌بشری غربی و سکوت مطلق سازمان‌های پرطمطراق‌شان قتل‌عام شده‌اند. هر جایی از این کره خاکی انسان بی‌گناهی به قتل می‌رسد، پای تسلیحات غربی در میان است، اما نگرانی آن‌ها تسلیحات ایرانی است.
صادق فرامرزی:
سلام بر آن جغرافیای محصوری که به اندازه تمام تاریخ مقاومت کرد... #نحن_الیمن
سید مهدی دزفولی:
رژیم سعودی به زندانی در یمن مظلوم، حمله هوایی کرده و ۱۷۰ زندانی کشته شدند و صدای هیچ‌کس هم در جهان در نمیاد! طبق آمار رسمی تاکنون ۳۷۷ هزار نفر در یمن شهید شدند که ۷۰ درصد کودکان هستند. چقدر تهوع‌آور است زندگی در چنین دنیایی با بودن چنین گرگ‌ها و ظالمینی. چرا ما باید ساکت باشیم؟
پژمان دوستی:
لعنت بر دنیایی که چشمش رو روی این همه جنایت در یمن بست. #لعن_الله_آل_سعود #یمن_مظلوم_مقتدر #یمن
امیر فروغی:
امروز یمن ملاک و معیار اینه که چقدر وجدان در وجود آدما نهفته است.
طه حسن‌نیا:
باید از آل‌سعود یهودى و آل‌نهیان و زاید به خاطر جنایت در یمن و کشتن کودکان مظلوم انتقام سخت گرفت! به خدا سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن و اسلام و در قیامت باید با شرمندگى مقابل پیامبر اسلام (ص) حاضر شویم! خدا نابودتان کند ان‌شاء‌الله اى حاکمان سعودى و امارات.
امید نریمانی:
اگه چشمان تو آبی بود هم سازمان ملل برای تو اشک می‌ریخت هم سازمان به اصطلاح حقوق بشر! هم سلبریتی‌ها برات اشک می‌ریختن هم روشنفکرا جلوی در سفارت خونه کشورت شمع روشن می‌کردن! برای اینا زمانی «بنی‌آدم اعضای یکدیگرند» که تو در یک کشور اروپایی باشی نه تو یمن و عراق و سوریه و افغانستان!
سیدپیمان طاهری:
کسی که تاریخ یمن را بخواند، می‌داند یمنی‌ها تسلیم‌ناپذیرند. یمن را نمی‌شود با زور مطیع کرد، این خصلت این مردمان است.
رسول شکری‌نیا:
دنیای امروز سرشار از دروغ، کینه و کذب است. جنایات هفت ساله ائتلاف سعودی و جنایت‌های آن علیه ملت مظلوم یمن با هیچ قاعده انسانی سازگار نیست و هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود. مدعیان حقوق بشر امروز خفه‌خون گرفته‌اند و چشم‌های خواب آلود و بیمارشان این جنایات را نمی‌بیند؟! #یمن_مظلوم_مقتدر

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار