کد خبر: 1076769
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
کامبک شگفت‌انگیز مس برابر سپاهان
در آغاز هفته شانزدهم لیگ برتر، پرسپولیس یک بر صفر فولاد را شکست داد تا برد دور رفت را تکرار کند و مس رفسنجان هم با شکست سپاهان اولین شگفتی نیم فصل دوم را ثبت کرد.

در آغاز هفته شانزدهم لیگ برتر، پرسپولیس یک بر صفر فولاد را شکست داد تا برد دور رفت را تکرار کند و مس رفسنجان هم با شکست سپاهان اولین شگفتی نیم فصل دوم را ثبت کرد.
نیم فصل دوم لیگ برتر دیروز با برگزاری دو بازی از هفته شانزدهم آغاز شد و امروز با انجام چهار بازی دیگر ادامه پیدا می‌کند. هفته‌ای که بازی استقلال و هوادار به دلیل آمار بالای کرونای آبی‌ها به تعویق افتاد و طبق آخرین برنامه قرار است روز چهار شنبه برگزار شود.
در مهم‌ترین بازی دیروز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان رفت، بازی رفت دو تیم در اهواز با برتری شاگردان گل محمدی تمام شده بود تا نکونام و شاگردانش که روند پر فراز و نشیبی در لیگ بیست و یکم داشته‌اند با انگیزه انتقام و تلافی پا به میدان بگذارند، هرچند قرمز‌ها که در هشت بازی اخیر هفت برد داشته‌اند برای رسیدن به استقلال صدرنشین، به دنبال یک برد دیگر بودند.
جدال فولاد و پرسپولیس همان طور که پیش‌بینی می‌شد، داغ و پر هیجان از آب در آمد و توپ بیشتر در محوطه جریمه دو تیم در گردش بود، به طوری که حامد لک و علی غلام‌زاده دروازه‌بانان دو تیم فرصت سرخاراندن هم نداشتند. با وجود موقعیت‌هایی که دو تیم داشتند، این پرسپولیسی‌ها بودند که توانستند با تک گلی که مهدی عبدی در نیمه دوم وارد دروازه فولاد کرد، یک بر صفر فولاد را شکست دهند و برد دور رفت را تکرار کنند. با این برد پرسپولیس ۳۵ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از استقلال صدرنشین، با آبی‌ها هم امتیاز شد، اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم باقی ماند.
در بازی دیگر دیروز مس رفسنجان و سپاهان مقابل هم قرار گرفتند، هرچند اصفهانی‌ها با گل زودهنگام شهریار مغانلو جلو افتادند، اما در ادامه شاگردان محمد ربیعی با یک کامبک فوق العاده توانستند این بازی را به نفع خودشان به پایان برسانند. گادوین منشا دو گل و محسن آذرباد یک گل دیگر وارد کریستوفر نت کردند تا در پایان مس رفسنجان ۳ بر یک برنده بازی شود. مس با این نتیجه ۲۶ امتیازی شد و موقتاً در رده چهارم جدول رده‌بندی ایستاد. سپاهان نیز با همان ۲۹ امتیاز در رده سوم باقی ماند.
با این باخت اختلاف سپاهان با صدر به شش امتیاز رسید تا کار این تیم برای رسیدن به استقلال و پرسپولیس سخت‌تر شود. سپاهانی‌ها که نیم فصل اول را با دو تساوی متوالی به پایان رسانده بودند، نیم فصل دوم را هم با باخت شروع کردند تا اوضاع زردپوشان که برای قهرمانی دورخیز کرده‌اند سخت‌تر شود. شرایطی که سبب شده تا نویدکیا به دنبال یک خانه تکانی در سپاهان باشد: «متأسفانه روی اشتباهات خیلی بچگانه به حریف موقعیت دادیم. خیلی هم موقعیت‌سازی نکردیم. نیمه دوم هم به نسبت بهتر بودیم، اما نه آنچه از ما انتظار می‌رود. مس لیاقت برد داشت. با تمام وجود جنگیدند و باید به آن‌ها تبریک گفت. شرمنده هواداران هستیم. همه باید بدانیم که در سپاهان بازی کردن یا مربیگری کردن لیاقت می‌خواهد. واقعاً باید برای آن تلاش کرد و از جان مایه گذاشت. در تعطیلات تصمیماتی می‌گیریم که به صلاح تیم و باشگاه باشد و هواداران را بیش از این ناراحت نکنیم.»
در ادامه هفته شانزدهم، امروز ذوب آهن میزبان صنعت نفت آبادان است، آلومینیوم اراک به مصاف پدیده مشهد می‌رود، نفت مسجدسلیمان از پیکان پذیرایی می‌کند و تراکتور در یک بازی حساس مقابل گل گهر قرارمی گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار