کد خبر: 1076686
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
فرماندار کوهرنگ از وزش باد شدید به سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی بارش برف و کولاک گردنه‌های چری، تاراز، شاه‌منصوری و دیگر محور‌های کوهستانی در این شهرس
سرویس جامعه جوان آنلاین: مرتضی زمانپور در خصوص وضعیت شهرستان کوهرنگ در پی بارش برف و وزش شدید باد، اظهار کرد: سرعت وزش باد در شهر‌ها ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت و در گردنه‌ها به بیش از ۱۵۰ کیلومتر در ساعت رسید، وزش باد شدید و کولاک برف راه ارتباطی ۱۵۰ روستا را در این شهرستان مسدود کرد.

فرماندار کوهرنگ افزود: در اثر بارش شدید برف و کولاک گردنه‌های چری، تاراز، شاه‌منصوری و دیگر محور‌های کوهستانی مسدود شد.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ خودرو در محور‌های کوهستانی شهرستان کوهرنگ در برف و کولاک گرفتارشدند، عنوان کرد: ۷۰ نفر از این افراد اسکان داده شدند، تلاش برای بازگشایی محور‌ها و گردنه‌های کوهستانی در حال انجام است.

زمانپور بیان کرد: در پی بارش برف برق دهستان موگویی، سرآقاسید و محلاتی از شهر چلگرد در شهرستان کوهرنگ قطع شد، از دیزل ژنراتور برای برق‌رسانی به این روستا‌ها استفاده شد.

فرماندار کوهرنگ از سفر سرزده استاندار چهارمحال و بختیاری به این شهرستان خبر داد و گفت: کمبود خودرو‌های راهداری برای برف‌روبی از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر شهرستان‌ها تامین شد.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار