کد خبر: 1076674
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
سرپرست معاونت و سازمان اقتصادی شهرداری مشهد:
سرپرست معاونت و سازمان اقتصادی سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری در مشهد کاربری‌های متعدد و متنوعی دارد.

مهدی حاتمی در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و معاونت اقتصادی شهرداری مشهد با شورای اسلامی شهر قزوین، با اشاره به برگزاری نشست های هماهنگی شهرداری مشهد با شهرهای مختلف، اظهار کرد: هدف اول این نشست‌ها ایجاد هماهنگی بین شهرهای مختلف در راستای بهبود وضعیت شهرداری‌ها است.

وی در خصوص پروژه‌های سرمایه‌گذاری معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، تصریح کرد: تلاش همکاران ما این است که این پروژه‌ها در کاربری‌های متعددی طراحی شوند، به عنوان مثال پروژه توحید دارای کاربری‌های متعدد تجاری، اقامتی، پارکینگ و... است.

لیلا نوروزی سرپرست مدیریت دارایی ها و توسعه خدمات معاونت اقتصادی شهرداری مشهد نیز در این نشست، با بیان اینکه مدیریت شهری مشهد به دنبال سرمایه‌گذاری در حوزه آی‌تی و هوشمند سازی است، افزود: باید از سمت اقتصاد زمین به سمت فضا و فعالیت‌های اقتصادی رفت؛ اقتصاد ساختمانی روش قدیمی است، درحال حاضر فروش خدمات یکی از روش‌های نوین سرمایه‌گذاری است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات مدیریت شهری مشهد، استفاده از ظرفیت خیرین است، درحال حاضر پروژه‌هایی با مشارکت خیرین در حال اجرا است که بهره‌برداری از آنها عام‌المنفعه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار