کد خبر: 1076654
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش دما درنیمه شمالی کشورو آلودگی هوا در شهر‌های صنعتی و پرتردد خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: صادق ضیاییان با اشاره به جو آرام و پایدار در کشور گفت: از امروز (۲بهمن ماه) تا سه‌شنبه (۵بهمن‌ماه) در بیشتر نقاط کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود از این رو افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت دور از انتظار نیست.

وی افزود: دوشنبه (۴بهمن‌ماه) در برخی مناطق آذربایجان غربی و سه‌شنبه (۵بهمن‌ماه) در برخی مناطق آذربایجان غربی و گیلان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: از بعدازظهر چهارشنبه (۶بهمن‌ماه) با گذر امواج تراز میانی جو در برخی نقاط شمال غرب، غرب، دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس جنوبی بارش رخ می‌دهد.

به گفته ضیاییان امروز (۲بهمن‌ماه) در بعضی ساعات سرعت وزش باد در جنوب شرق کشور افزایش می‌یابد و خیزش گرد وخاک در مناطق مستعد دور از انتظار نیست همچنین از امروز (۲بهمن ماه) تا چهارشنبه (۶بهمن‌ماه) در شمال غرب و غرب کشور ماندگاری هوای سرد و طی همین مدت افزایش تدریجی ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در نیمه شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز (۲بهمن ماه) خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: دمای هوای تهران فردا (۳ بهمن‌ماه) صاف همراه با غبار محلی با کمترین و بیشترین دمای ۳- تا ۱۰ درجه سانتیگراد، در روز دوشنبه (۴ بهمن‌ماه) صاف و غبارآلود با کمترین و بیشترین دمای ۱- و ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی امروز (۲ بهمن‌ماه) ارومیه و زنجان با دمای ۴- درجه سانتیگراد، سردترین مرکز استان کشور لقب می‌گیرد و فردا (۳ بهمن‌ماه) ارومیه با دمای ۳- درجه سانتیگراد، سردترین مراکز استان کشور خواهند بود و طی امروز و فردا (۲ و ۳ بهمن‌ماه) بندرعباس با دمای ۱۷ و ۲۰ گرمترین مرکز استان است.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار