کد خبر: 1076605
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

پرونده خانه وحشت که با قتل و شکنجه دختران فراری جنجال زیادی به پا کرده بود با اظهار نظر بازپرس در مورد دعوت شاکیان به دادسرا وارد مرحله تازه‌ای شد.
به گزارش جوان، بیش از یک ماه ونیم از دستگیری سعید معروف به متهم خانه وحشت و آزادی دو دختر جوان به نام‌های ساناز و زهرا و کشف جسد دختر ناشناس در حالی می‌گذرد که کارآگاهان جنایی به نتایج خوبی برای شناسایی هویت جسد دختر جوان دست پیدا کرده‌اند. مأموران پلیس در تحقیقات فنی و با بررسی یکایک شماره تلفن‌هایی که سعید از محل کارش در مسافرخانه یا تلفن همراهش با دیگران تماس گرفته‌است به شماره تلفن همراه زنی رسیدند که مشخص شد آن شماره متعلق به زن مشهدی است که اوایل اردیبهشت‌ماه دختر ۲۲‌ساله‌اش به نام مینا از خانه‌شان فرار کرده‌است. مأموران دریافتند سعید با آن زن تماس گرفته و اعلام کرده‌است که مینا حالش خوب است و جای نگرانی نیست.

آزمایش دی ان‌ای
بدین ترتیب مأموران پلیس از زن مشهدی تحقیق کردند که وی در توضیح ماجرا گفت: اوایل اردیبهشت ماه امسال دخترم از مشهد راهی تهران شد تا اینکه پس از چند روز با من تماس گرفت و گفت قرار است در تهران کار کند و در مسافرخانه‌ای هم زندگی می‌کند. سپس مرد جوانی با من صحبت کرد که لحن صدایش شبیه سعید بود. او گفت در مسافرخانه کار می‌کند و حال دخترم خوب است و خاطرم از بابت او جمع باشد. پس از این دیگر نه از دخترم خبری شد و نه از آن مرد جوان که به اداره پلیس رفتیم و اعلام مفقودی کردیم. الان احتمال می‌دهم دختر به قتل رسیده در خانه وحشت مینای من باشد.
سپس زن جوان به دستور قاضی محمد وهابی به پزشکی قانونی معرفی شد تا با انجام آزمایش دی‌ان‌ای و مطابقت آن با دی‌ان‌ای دخترناشناس هویت مقتول بر ملا شود.

انتشار تصویر بدون پوشش
از سوی دیگر سعید متهم خطرناک و خشنی است که در پوشش مأمور پلیس دختران و زنان فراری را فریب می‌داده و در خانه حبس و آزار و اذیت می‌کرده است. به همین خاطر بررسی‌های پلیسی نشان داد علاوه بر آزادی دو دختر جوان و کشف جسد دختر ناشناس، چند زن و دختر دیگری هم گرفتار سعید بوده‌اند، اما موفق به فرار شده‌اند که یکی از آن‌ها زن شاهرودی بود که هشت شبانه روز اسیر سعید بوده و پس دستگیری متهم به دادسرا آمده و از او شکایت کرده‌است.
از آنجایی که احتمال می‌رود زنان و دختران دیگری هم قبلاً در دام متهم شیطان‌صفت گرفتار شده‌اند، قاضی محمد وهابی دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را صادر کرد و گفت: بر اساس تحقیقات سعید خودش را به عنوان سرهنگ میلاد فتوحی به دختران فراری معرفی می‌کرده و به این شیوه آن‌ها را فریب می‌داده و در دام خود اسیر می‌کرده‌است. به همین سبب زنان و دخترانی که سعید آن‌ها را با عنوان سرهنگ میلاد فتوحی فریب و طعمه خود قرار داده به دادسرا یا اداره‌دهم پلیس‌آگاهی بیایند و از متهم شکایت کنند. وی ادامه داد: برای افراد شاکی هیچ اتهامی در نظر گرفته نمی‌شود و صرفاً تحقیقات به عنوان شاکی از آن‌ها انجام می‌شود.

سعید جنون ندارد
همچنین تیم پزشکی قانونی در بررسی‌های اولیه خود اعلام کردند سعید جنون ندارد و از نظر روحی و روانی هنگام ارتکاب جرم مشکل روحی و روانی نداشته است که باعث رفع مسئولیت کیفری‌اش شود. اما با اعلام این نظریه قاضی پرونده گفت که برای مشخص شدن قطعی سلامت روحی و روانی متهم متخصصان پزشکی قانونی در حال گرفتن آزمایش‌های لازم هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار