کد خبر: 1076581
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
رئیس جمهور پس از بازدید از مناطق سیل زده استان کرمان جلسه‌ای با تعدادی از مسئولان این استان برگزار کرد.

آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در سفر به جنوب کرمان ، بلافاصله پس از حضور در مناطق سیل‌زده در جلسه‌ای مشترک با حضور علی زینی‌وند استاندار، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان و سردار عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده استان کرمان را بررسی کرد و جریان آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم سیل‌زده قرار گرفت.

در این جلسه استاندار کرمان با اشاره به اینکه سیل اخیر در جنوب استان کرمان بسیار گسترده و فراگیر بود اظهار داشت: از لحظات اول مسئولان در کنار مردم سیل زده حضور داشته و امدادرسانی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر راه ۳۳۹ روستای استان مسدود شده و مجبور به تخلیه کامل ۱۹ روستا شدیم گفت: بیش از ۵ هزار خانه گرفتار آبگرفتگی و گل و لای شدید شده و حدود ۲۵ هزار کرمانی گرفتار سیلاب شدند.
رئیس جمهور سپس با باگرد به بازدید هوایی از منطقه خسارت دیده اقدام کرد و پس از آن در برخی مناطق سیل زده جنوب در جمع اهالی حضور می‌یابد و با مردم صحبت می‌کند.

کانون عمده سیل در جنوب استان در شهرستان‌های رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان است؛ همچنین شهرستان ریگان در شرق استان نیز درگیر سیلاب بوده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار