کد خبر: 1076417
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
سرپرست پیشین فدراسیون اسکیت گفت: در زمان مسئولیتم در فدراسیون خودم از ماموران مبارزه با دوپینگ خواستم از ورزشکاران شناخته شده و ملی پوش تست بگیرند.
 انتشار خبر مثبت شدن دوپینگ عضو تیم ملی اسکیت و محرومیت دو ساله او از حضور در میادین، واکنش فریبا مددی سرپرست پیشین فدراسیون اسکیت را به همراه داشت. وی تاکید دارد که این دوپینگ به زمان مسئولیت او مربوط نمی‌شود.

مددی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که از زمان حضورش در فدراسیون تلاش کرده است برای «اسکیت پاک» کار کند گفت: زمانی که مسئولیت گرفتم خودم از فدراسیون پزشکی ورزشی و مأموران مبارزه با دوپینگ درخواست کردم از ورزشکاران اسکیت خصوصاً افراد و اسم و رسم دارتر تست دوپینگ بگیرند.

وی با تاکید بر این که دوپینگ ملی پوش اسکیت مربوط به زمان او نمی‌شود خاطرنشان کرد: تلاش بنده به عنوان مدیر ورزشی که سابقه طولانی در بدمینتون هم دارم این بود که ورزشکاران را از شرایط دوپینگ و مواد ممنوعه آگاه کنم.

سرپرست پیشین فدراسیون اسکیت ادامه داد: افرادی که این اخبار را در اختیار رسانه‌ها قرار داده اند به دنبال مسائل انتخاباتی هستند. نمی‌دانم آن‌ها با این رفتار‌ها چطور باوجدانشان کنار خواهند امد. من آن‌ها را به خدا می‌سپارم و اطمینان دارم که جواب کارشان را خواهند دید. بنده هیچ وقت حق کسی را ضایع نکردم و برای رسیدن به یک کرسی این اقدامات را نداشته ام.

مددی در مورد حضورش در انتخابات فدراسیون اسکیت نیز گفت: اگر جامعه اسکیت بخواهد همچنان در خدمت این رشته خواهم بود و در انتخابات هم شرکت خواهم کرد.

وی در مورد کناره گیری اش از سرپرستی فدراسیون نیز گفت: با نزدیک شدن به زمان برگزاری مجمع خودم به وزارت ورزش نامه زدم و خواستم برای رعایت و احترام به قانونی و عدالت و بی طرفی در انتخابات از سرپرستی انصراف بدهم. در این شرایط چرا باید این تخریب‌ها صورت بگیرد.

نامزد حضور در انتخابات فدراسیون اسکیت خاطرنشان کرد: دوستان نباید به هر قیمتی بخواهند در انتخابات به پیروزی برسند. آن‌ها نباید دنبال تخریب رقبا باشند تا خودشان به پیروزی در انتخابات برسند. البته کاری که این‌ها کردند برای من بیشتر تبلیغ است تا تخریب.

فریبا مددی در مورد اضافه کردن افراد جدید به مجموعه فدراسیون در دوران حضور به عنوان سرپرست گفت: در آن مقطع دبیر فدراسیون مسئولیت روابط بین الملل را هم برعهده داشت که من این دو مسئولیت را جدا کردم و به دلیل این که فرد بازنشسته‌ای در فدراسیون حضور داشت که طبق تاکید وزارت ورزش نباید به فعالیتش ادامه می‌داد، یک کارپرداز جوان را جایگزین کردم و بقیه افراد همان‌هایی بودند که در فدراسیون حضور داشتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار