کد خبر: 1076327
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
در حاشیه معرفی سرپرست جدید اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم ، معاون فرهنگی اجتماعی وزارت به همراه مدیرکل و معاون امور ورزشی ازمجموعه ورزشی و زائرسرای کارگران استان قم بازدید به عمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی ورزش کارگران ، محمد چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی ، فرزاد حیدری مدیرکل و احمد اسناوندی معاون اداره کل ورزشی پس از مراسم معارفه وحید وزیری به عنوان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم ضمن بازدید از مجموعه های ورزشی و زایر سرای قم با مدیران و کارکنان این مجموعه ها به گفت و گو پرداختند.
مجموعه ورزشی کارگران قم علاوه بر زمین فوتبال ، سالن چند منظوره ، استخر و زمین های الحاقی دارای مانژ سوارکاری با 50 راس اسب می باشد که این مجموعه را از سایر مجموعه ها متمایز ساخته است.
همچنین زائرسرای کارگران قم با سالن غذاخوری و سوییت های اقامتی و فضایی مطلوب از جمله مجموعه های تفریحی اقامتی است که در ایام سال برای استفاده کارگران سراسر کشور و خانواده های ایشان آماده پذیرایی است.
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در جریان بازدید از این مجموعه ها گفت: خوشبختانه مجموعه های اقامتی و زیارتی خوبی را در دو شهر مقدس قم و مشهد برای کارگران و خانواده های ایشان داریم که پس از فروکش شدن پاندومی کرونا می تواند بار دیگر در اختیار خانواده های عزیز جامعه کار و تلاش قرار گیرد.
محمدچکشیان افزود: باید با توجه بیشتر و حفظ و نگهداری مطلوب ازمجموعه های تفریحی اقامتی موجود فضای آن را به سمتی ببریم که مورد استفاده بهینه خانواده های کارگران قرار گیرد.
شایان ذکر است که روز گذشته طی حکمی از سوی حجت اله عبدالملکی ، وحید وزیری راد به عنوان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم منصوب شد.
در متن حکم حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خطاب به وحید وزیری راد آمده است: نظر به بررسی های صورت گرفته به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم منصوب می شوید.
انتظار می رود در مدیریت آن اداره کل و هماهنگی واحدهای زیرمجموعه کوشا باشید، از خداوند متعادل توفیق جنابعالی را مسئلت می نمایم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار