کد خبر: 1076064
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
سوم تا پنج بهمن ماه
پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام علیها) و روز زن، از سوم تا پنجم بهمن ماه به میزبانی استان آذربایجان شرقی و در شهرستان تبریز برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی ورزش کارگران همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام علیها) و روز زن معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعتی در نظر دارد با همکاری بسیج کارگری بانوان و اتحادیه زنان کارگر "پنجمین دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگر" را با حضور تیم های ورزشی بانوان کارگر سراسر کشور در رشته های بدمینتون – شطرنج – شنا – پینگ پنگ و دارت طی روزهای سوم تا پنجم بهمن ماه در شهرستان تبریز برگزار نماید.
جایگاه و تاثیر ورزش با رویکرد ورزش های نشاط آور و سلامت محور در بین آحاد جامعه ، علی الخصوص بانوان کارگر بسیار ارزشمند و با اهمیت بوده و علاوه بر تقویت و ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی، تاثیرات بسزایی را نیز در افزایش شور و نشاط اجتماعی و بهره وری نیروی کار خواهد داشت.
در این میان ضرورت پیش بینی و طراحی رویدادهای ورزشی نشاط آور و سلامت محور به عنوان بنیادی ترین سیاست و رسالت ورزش کارگری در سطح ملی و بین المللی برای بانوان کشور به عنوان ستون بنیان خانواده ، اهمیتی دوچندان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار