کد خبر: 1075959
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
نرخ ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۰ با هزینه‌هایی که اعمال می‌شود اختلاف زیادی دارد که به تفکیک هر رشته پزشکی، استخراج شده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: نرخ ویزیت پزشکان عمومی در سال ۱۴۰۰، رقم ۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است. در حالی که بهای تمام شده خدمات در همین سال ۱۴۰۰، عدد ۱۳۸ هزار و ۸۱۹ تومان را نشان می‌دهد. یعنی شاهد اختلاف ۱۵۰ درصدی تعرفه و بهای تمام شده خدمات هستیم.

بر اساس این جدول، نرخ ویزیت پزشک متخصص در سال ۱۴۰۰، عدد ۸۰ هزار تومان تعیین شده است، در حالی که بهای تمام شده خدمات عدد ۱۷۵ هزار تومان است که اختلاف ۱۱۹ درصدی را نشان می‌دهد.

جدول تعرفه‌های پزشکی و هزینه‌ها

همچنین نرخ ویزیت پزشکان فوق تخصص در سال ۱۴۰۰، عدد ۹۴ هزار تومان تعیین شده است، در حالی که بهای تمام شده خدمات در همین ۱۴۰۰، عدد ۲۱۰ هزار استخراج گردیده است که اختلاف ۱۲۴ درصدی تعرفه و بهای تمام شده خدمات را نشان می‌دهد.

نکته قابل تأمل در همین سه رشته پزشکی یعنی عمومی، متخصص و فوق تخصص، شاهد اختلاف ۴۰ درصدی بهای تمام شده خدمات در سال ۱۴۰۱ نسیت به سال ۱۴۰۰ هستیم.

بر همین اساس، سایر تعرفه‌های تشخیصی و درمانی در سال ۱۴۰۰ با آنچه که بهای تمام شده خدمات است، اختلاف فاحشی نشان می‌دهد که در جدول قابل رؤیت است.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار