کد خبر: 1075494
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید فدراسیون فوتبال نسبت به برخی شبهات در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا پاسخگو نبوده است.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز (سه‌شنبه) در حاشیه جلسه کمیسیون‌های مجلس در جمع خبرنگاران درباره حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بر من تکلیف است تا از حق استقلال و پرسپولیس دفاع کنم. ما ۵ روز دیگر فرصت داریم. در ۲ روز گذشته جلسات حقوقی برگزار کردیم و پاسخی هم برای کمیسیون امروز تقدیم کردیم. AFC حق اعتراض را برای دو باشگاه مشخص کرده است و من به عنوان خادم ورزش و جوانان، این سوال برای من مطرح است که اگر فدراسیون فوتبال نمایندگی از کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد و کمیته بدوی و استیناف مسئول بررسی این پرونده‌ها بودند، چرا این‌گونه اقدام شده است؟

او ادامه داد: در استیناف یک مهلت ۳ ماهه داده می‌شود. ما در حال تکمیل مستندات بودیم، اما به یک باره اعلام کردند که ۵ روز مهلت باقی مانده است و باید برای راستی‌آزمایی باید مدارک دوباره ارسال شود. این اتفاق ما را به شوک برد. هنوز فدراسیون به ما پاسخی نداده است. ما از سال ۲۰۱۶ هر آنچه که مربوط بود را حواله دادیم و به دنبال مهلت موقت بودیم و محیط بین الملل را جدی نگرفتیم. این‌ها در ۴ ماه گذشته جمع شد و در تکمیل مدارک کار سختی داشتیم. بحث مالکیت مشترک نیز در این مدت حل شد. کار‌های لازم برای ورود به بورس حل شد. در اواخر بهمن ماه فرایند خصوصی‌سازی باید آغاز شود.

سجادی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما برای این بوده است که دو تیم در آسیا حفظ شوند. ۵ روز دیگر هم فرصت داریم تا حق خود را در محیط بین الملل حفظ کنیم. در ۴ ماه اخیر ما کم‌کاری نکردیم و به وظایف خود عمل کردیم و تا پایان دی‌ماه طبق مهلت‌های داده شده توسط استیناف، فرصت داشتیم تا کار‌های مربوطه را انجام دهیم و در مدار قانون بودیم، اما نمی‌دانم چه دستی در کار است و ما پیگیر تمام این ابهامات هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار