کد خبر: 1075476
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح:

بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان و غارتگر اموال مردم و مظلومان عالم امریکاست، هیچ ناامنی‌ای در عالم اتفاق نمی‌افتد مگر آنکه امریکا در آن دست داشته باشد.
به گزارش تسنیم، سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح کشور صبح دیروز در آیین اختتامیه و مراسم تقدیر از برگزیدگان و هنرمندان برتر سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: ارزشی بودن هنر در آن است که انسان را به آخرت نورانی هدایت کرده و بسترساز سعادت انسان باشد.
سردار شکارچی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهید سلیمانی متواضع و مردمدار، معلم و متعلم و صاحب تفکر و اندیشه بود، افزود: شهید سلیمانی محصول برکت الهی و پرورش یافته مکتب اسلام ناب محمدی بود. امروز دشمن از شهادت شهید سلیمانی بیشتر ضرر کرده تا زمانی که فرماندهی جبهه مقاومت را برعهده داشت.
وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بسیار مهم حاج قاسم سلیمانی التزام عملی به فرامین ولایت بود، گفت: حاج قاسم مانند بعضی‌ها نمی‌گفت چشم، اما عکس آن عمل کند بلکه با تمام ظرفیت به دنبال محقق کردن فرمان ولی بود،‌ای کاش همه مسئولان کشور در برابر امر ولی مانند حاج قاسم بودند که در آن صورت قطعاً مشکلات امروز را نداشتیم. شکارچی با بیان اینکه رژیم جنایت‌پیشه امریکا با پررویی تمام شهید سلیمانی را ترور کرد، گفت: بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان و غارتگر اموال مردم و مظلومان عالم امریکاست. هیچ ناامنی‌ای در عالم اتفاق نمی‌افتد مگر آنکه امریکا در آن دست داشته باشد.
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح کشور با اشاره به اینکه تروریست پرورترین کشور عالم ادعا می‌کند که شهید سلیمانی را به عنوان یک تروریسم، ترور کرده است، گفت: امروز جهاد در عرصه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ترویج مکتب شهید سلیمانی است. یکی از لشکریان گسترش‌دهنده مکتب شهید سلیمانی هنرمندان هستند که با خلق آثار هنری حاج قاسم را معرفی می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار