کد خبر: 1074873
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
رئیس جمهور گفت: بنده به کسانی که به هر دلیلی ناامید هستند بیان می‌کنم قطعا با کمک خون شهدا آینده کشور درخشان و امیدوار کننده خواهد بود.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع ۱۵۰ شهید گمنام دفاع مقدس، اظهار داشت: در این کشور اگر کسی گوش شنوا داشته باشد می‌تواند پیام شهدا که فضای کشور را طنین انداز کرده است را بشنود.

وی ادامه داد: پیام شهدا عبودیت پروردگار، خدمت به مردم، دشمن‌شناسی و دشمن ستیزی است، زیرا این پیام گره‌گشای تمام مشکلات مردم و کشور است.

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر کسی به خوبی پیام شهدا را بفهمد در می‌یابد که سخن آن‌ها خدمت خالصانه به مردم است، گفت: بنده به همه مسئولین و کسانی که برای این نظام اسلامی در حال کار کردن هستند توصیه می‌کنم که این پیام شهدا را سر لوحه کار خود قرار دهند. امروز شهدا وظیفه بسیار سنگینی بر عهده ما گذاشته اند.

رئیسی تصریح کرد: مراسم تشییع شهدا همانند یک کلاس درسی است که می‌تواند به همه درس خدمت خالصانه و مبارزه با نفوذ در کشور را بدهد؛ زیرا اکنون خطر نفوذ یک خطر مهم برای کشور است که باید مراقبت‌های لازم درباره آن صورت گیرد.

وی با اشاره به ناامیدی‌های موجود در جامعه، بیان داشت: قطعاً با عنایت خون شهدا تمام مشکلات کشور حل خواهد شد و بنده به کسانی که به هر دلیلی ناامید هستند بیان می‌کنم قطعا با کمک خون شهدا آینده کشور درخشان و امیدوار کننده خواهد بود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار