کد خبر: 1074751
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش آمار فوتی‌های کرونا به کمتر از ۲۲ نفر
در پی اعلام آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در روز‌های اخیر و کاهش آمار فوتی‌ها به کمتر از ۲۲ نفر، کاربران شبکه‌های اجتماعی از تأثیر واکسیناسیون عمومی نوشتند.

در پی اعلام آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در روز‌های اخیر و کاهش آمار فوتی‌ها به کمتر از ۲۲ نفر، کاربران شبکه‌های اجتماعی از تأثیر واکسیناسیون عمومی نوشتند. کاربران همچنین تأکید داشتند هر چند که این آمار موجب خوشحالی و ممکن است که از روز‌های پایانی کرونا خبر بدهد، اما نباید با خوش‌خیالی با آن برخورد کرد و رعایت موارد پیشگیری را کنار گذاشت؛ چراکه در دوسال گذشته بار‌ها شاهد بودیم که امکان بازگشت آن وجود دارد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران مرور شده است.
احمد کارآمد:
[به نقشه]رنگ‌بندی کرونایی امریکا [نگاه کنید]و [با]نقشه ایران [مقایسه کنید.][هر دو]بر اساس شاخص‌های مشترک سازمان بهداشت جهانی! ظاهراً آب مقطر واکسن‌های ایران بهتر از فایزر از آب درآمد. البته متأسفانه هنوز ایران درگیر ویروس خودتحقیری است!
حسین اخگرپور:
به نظرم مردم نباید امیکرون رو ساده تلقی کنند و نسبت به واکسیناسیون چه دوز‌های اول و دوم و چه دوز سوم بی‌تفاوت باشند. نقشه قرمز کرونا در سایر کشورها، اعلام خطری برای نقشه آبی فعلی کشور می‌باشد. #کرونا #وزارت_بهداشت
ایمان زاده‌حسین:
کاهش آمار فوتی‌های کرونا به ۲۲ نفر در روز نوید‌بخش خوبی است. امیدوارم این آمار باعث جمع شدن خیال مردم بابت خطرات کرونا نشود و باز همه چیز را رها نکنند. خیلی زود کرونا می‌تواند دوباره شاخ و شانه بکشد.
کاربری با نام «آقای تحلیل‌گر»:
امروز کشته‌های کرونا به ۲۲ تن رسید. این همان مملکتی است که روحانی آن را با بیش از ۸۰۰ کشته کرونایی (که رو به افزایش بود) تحویل داد، در حالی که اطرافیانش تا روز آخر می‌گفتند: بی‌مذاکره و پذیرش FATF نمی‌توانیم کرونا را مدیریت کنیم. آیا جان مردم گروگان بوده؟ قوه قضائیه قرار نیست مسئله را بررسی کند؟
عبدالله گنجی:
فوتی‌های کرونا به ۲۲ نفر رسید. اکنون کرونا اولویت چندم مرگ و میر ایرانیان است. یا امیکرون تأثیر‌گذار نیست یا مردم و مسئولان وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند. بعد از حدود دو سال عبوسی می‌توانیم به محدودیت‌زدایی اقدام و جشن غلبه بر بیماری را برپا کنیم. اروپایی‌ها هم از تجربه ما بهره ببرند.
کاربری با نام «آسمان»:
به کشته‌های زیر ۲۲نفر دل خوش نکنیم و همچنان رعایت کنیم. کسی برای نیامدن جهش‌های بعدی کرونا تضمین نداده.
هادی نصیری:
تأثیر واکسیناسیون چشمگیر بود. ان‌شاءالله برای تزریق دوز‌های سوم و حتی اگر قرار به بالاتر شد هم تبلیغ کنند تا مردم خیال نکنند کلاً همه چیز تمام شد. امیدوارم از دو سال گذشته درس گرفته باشیم و با خیال راحت ماسک‌ها را پایین ندهیم و دورهمی‌ها را برقرار نکنیم. امیکرون مثل شیر در کمین است.
کیوان ساعدی:
ثبت بی‌سابقه ۲۲ فوتی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته پس از چندین ماه؛ البته ربطی هم به واکسن نداره! واکسن تراشه نمیدونم چی چی داره.
علیرضا زادبر:
ماه رمضان تعداد فوتی‌ها کم شد، گفتن الکیه مردم رو میخوان بکشونن راهپیمایی روز قدس؛ راهپیمایی برگزار نشد! مُحرم عدد فوتی کم شد، گفتن میخوان ملت رو بفرستن پیاده‌روی اربعین! اربعین برگزار نشد. الان هم فوتی‌ها کاهش پیدا کرده میگن به خاطر راهپیمایی ۲۲ بهمن! دهن‌هایی که همیشه بازن!

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نعمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
0
0
انشاءالله دور نیست روزی را که به امید خداوند وتلاش مدیران وکادر درمان(مدافعان سلامت)ودانشمندان خستگی ناپذیرمان غلبه بر کرونا را جشن بگیریم و روزی فرا برسد که پیاده نظام های دشمن حل مشکلات را در قبولFITFوبرجام های 2 و3را بر کشور نسخه ننویسند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار