کد خبر: 1074595
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
رئیس هیئت مدیره شرکت ساخت و توسعه وزارت راه و شهرسازی:
معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره شرکت ساخت و توسعه وزارت راه و شهرسازی گفت: تکمیل راه آهن اردبیل – میانه یک هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که از ردیف های مختلف این منابع تامین و پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، خیرالله خادمی اظهار کرد: پیشرفت کلی راه آهن اردبیل – میانه 83 درصد، زیرسازی 90 درصد و تکمیل ایستگاه ها نیز 78 درصد است که براساس زمان بندی اعلام شده در نیمه اول سال آینده اردبیل به خط سراسری راه آهن می پیوندد.

وی خاطرنشان کرد: از منابع مختلف در کنار تکمیل این خط ریلی سعی خواهیم کرد تا ایستگاه های راه آهن اردبیل را نیز آماده بهره برداری کرده و تحویل شرکت راه آهن دهیم.

معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره شرکت ساخت و توسعه وزارت راه و شهرسازی در مورد چهارخطه اردبیل – سرچم نیز بیان کرد: این محور ارتباطی ایمن ترین مسیر اتصال اردبیل به مرکز کشور است که امیدواریم همه 178 کیلومتر این محور ارتباطی به بزرگراه تبدیل شده و تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

خادمی گفت: 32 کیلومتر این مسیر به زیر بار ترافیک رفته، 130 کیلومتر در قطعات مختلف در حال اجراست و تنها 43 کیلومتر این محور ارتباطی هنوز به مناقصه نرفته که با اتمام مطالعات تا یک ماه آینده این مسیر نیز به پیمانکار واگذار خواهد شد.

وی افزود: 43 کیلومتر باقیمانده مسیر پل ها و تونل هاست که انتظار می رود با انتخاب پیمانکار در اسرع وقت شاهد آغاز احداث این محور ارتباطی باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر