کد خبر: 1073910
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

مهماندار قطار که از محل کارش اخراج شده‌بود ابتدا مدیر شرکتش را و سپس نامادری‌اش را که فکر می‌کرد با کمک مالی پدرش به او مخالف است با شلیک گلوله به قتل رساند.
به گزارش جوان، ساعت‌۱۵ عصر روز یک‌شنبه پنجم‌دی‌ماه مأموران پلیس راه‌آهن در حال گشت‌زنی بودند که صدای شلیک گلوله‌ای در محوطه پارکینگ راه‌آهن به گوششان رسید. با شنیدن صدای تیر به سرعت مأموران به پارکینگ رفتند که کنار خودرویی با جسد مرد جوانی که با شلیک گلوله به قتل رسیده‌بود روبه‌رو شدند.
در حالی که بررسی‌ها حکایت از آن داشت مقتول از مدیران اعزامی یکی از شرکت‌های راه‌آهن است، قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شدن و به تحقیق پرداختند. همان ابتدا مشخص شد مقتول مدیر شرکت سیمرغ است که پس از پیاده شدن از قطار هنگامی که می‌خواسته داخل پارکینگ سوار خودرواش شود با شلیک چهار گلوله به قفسه سینه‌اش به قتل رسیده است.
تیم جنایی در نخستین گام دوربین‌های مداربسته محل حادثه را بازبینی کردند که دریافتند لحظه حادثه مرد جوانی که در گوشه‌ای از پاکینگ کمین کرده است به محض دیدن مدیر اعزامی شرکت سیمرغ به طرف وی رفته و با اسلحه شاه‌کشی که از جیبش بیرون می‌آورد و به قفسه سینه او چهار‌گلوله شلیک و به سرعت از محل فرار می‌کند.
کارمند اخراجی
نخستین گمانه زنی‌ها حکایت از آن داشت که عامل قتل با انگیزه انتقام‌جویی مرد جوان را به قتل رسانده است و این احتمال برای مأموران پلیس قوت گرفت که وی مقتول را می‌شناسد. بدین ترتیب تیم جنایی با به‌دست آوردن چهره قاتل برای شناسایی وی به سراغ مدیران و کارکنان شرکت سیمرغ رفتند که مشخص شد قاتل مرد ۴۰‌ساله‌ای به نام بهنام است که مدتی قبل از محل کارش اخراج شده‌است. بررسی‌ها نشان داد بهنام که چند سالی در این شرکت مشغول به کار بوده‌است، خردادماه امسال نامش در لیست افراد تعدیل نیرو قرار می‌گیرد و پس از تسویه حساب از محل کارش اخراج می‌شود. وی که احتمال می‌داده این مدیر در اخراج او دست داشته‌است تصمیم به انتقام می‌گیرد و وی را به قتل می‌رساند.
قتل نامادری
همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی تیم جنایی برای دستگیری قاتل تحقیقات خود را آغاز کردند که ساعتی بعد یعنی درست در ساعت‌۱۶ بعد از ظهر مأموران کلانتری حکیمیه تلفنی به بازپرس ویژه قتل خبر قتل زن میانسال را اعلام کردند که او هم با گلوله اسلحه شاه‌کش به قتل رسیده بود. با اعلام خبر قتل زن میانسال در خانه‌اش تیم‌جنایی به محل اعزام شدند که در همان ابتدای ورودی مشخص شد محل حادثه خانه پدری بهنام است که ساعتی قبل مدیر شرکت محل کار سابقش را به قتل رسانده‌است.
مأموران پلیس این بار در محل حادثه داخل پذیرایی در طبقه‌دوم آپارتمان مسکونی با جسد زن ۶۰‌ساله‌ای مواجه شدند که یک تیر به پایش و دو تیر به قفسه سینه‌اش اصابت کرده بود.
شوهر مقتول گفت: چند سال قبل از همسراولم جدا شدم و با همسردومم که الان به قتل رسیده است، ازدواج کردم. از همان روز ازدواج مجدد بهنام با ما زندگی می‌کرد و بعد هم که به عنوان مهماندار قطار استخدام شد. حدود ۱۰‌ماه قبل متوجه شدیم او از محل کارش اخراج شده‌است و بعد هم که به ما گفت در بورس فعالیت می‌کند. او به خانه ما رفت و آمد داشت تا اینکه متوجه شدیم سرمایه‌اش را در بورس از دست داده‌است و از آن روز به بعد بدخلقی‌ها و بهانه‌گیری‌های بهنام شروع شد. او به من می‌گفت که ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان به او بدهم که با آن کار کند، اما من پولی نداشتم که به او بدهم. به همین خاطر وی مدتی بود که اصرار داشت خانه‌ام را بفروشم، اما من و همسرم موافق نبودیم، چون برای ما در میانسالی و پیری سخت بود که مستأجر باشیم.
وی ادامه داد: ساعتی قبل پسرم به خانه‌مان آمد و دوباره همان خواسته‌اش را مطرح کرد و وقتی با جواب نه ما روبه‌رو شد ناگهان اسلحه‌ای را از جیب کاپشنش بیرون آورد و به طرف نامادری‌اش شلیک کرد و بعد هم به سرعت از محل گریخت.
بازداشت قاتل
بدین ترتیب مأموران پلیس، بهنام را به اتهام دو قتل تحت تعقیب قرار دادند تا اینکه ظهر دیروز متهم به کلانتری حکیمیه رفت و خودش را تسلیم پلیس کرد.
وی با اعتراف به دو قتل گفت: من مهماندار قطار تهران-یزد بودم و مقتول هم مدیر بخش مربوطه بود که خردادماه مرا اخراج کرد. کینه عجیبی از او داشتم که نقشه قتلش را طراحی و اجرا کردم.
وی درباره قتل نامادری‌اش گفت: از نامادری‌ام نیز کینه داشتم، چون من ورشکست شده‌بودم و نیاز به پول داشتم، اما او اجازه نمی‌داد که پدرم خانه‌اش را بفروشد و به من پول بدهد تا کار تازه‌ای را شروع کنم که او را هم به قتل رساندم.
تحقیقات از متهم ادامه دارد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
0
0
قاتل محمد رفتاری و مقتول ابراهیم احمدی هر دو از دوستان و همکاران سابقم بودن برای هر دو ناراحتم نمیدونم چرا و چجوری کار به اینجا کشیده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار