کد خبر: 1069626
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
نمایشگاه محصولات فناورانه و نوظهور علمی و جشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجان شرقی به مناسبت هفته بسیج در تبریز گشایش یافت.

فرمانده سپاه عاشورا  در بازدید از این نمایشگاه، اظهار داشت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم تاکید کرده اند، امروز باید به فکر، اندیشه، توان و تخصص جوانان اهمیت ویژه داده شود تا ایران قوی در سال های آینده به منصه ظهور برسد. 

سردار اصغر عباسقلی زاده افزود: آنچه باعث بروز مشکلات در اقتصاد کشور  شده است در اغلب موارد به بحث وابستگی ارتباط دارد که تنها راه حل رفع این مشکل، خودباوری استعدادهای جوان و برخورداری آن‌ها از حمایت‌ها ی مادی و معنوی دولت است.

وی با اشاره به دستاوردهای جوانان بسیجی در این نمایشگاه، ادامه داد: موضوع تجاری سازی و رساندن ایده های جدید به تولید انبوه، اولویت مجموعه سپاه و بسیج در این حوزه است تا با هر طرح جدید، یک نیاز در جامعه برطرف شود.

در نمایشگاه محصولات فناورانه و نوظهور علمی و جشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجان شرقی بیش از ۲۰۰ اثر از جهادگران علمی و فناوری بسیجی استان با دهدف تبیین و تشریح توانمندی علی و فناورانه بسیج به نمایش گذاشته شده است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر