کد خبر: 1068765
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
علیرضا نادعلی و حجت الاسلام سید محمد آقامیری به عنوان اعضای شورای شهر در ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران انتخاب شدند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: در بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران انتخاب دو نفر از اعضای شورا جهت عضویت در شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران موضوع بند هفتم ذیل مـاده واحده اصـلاحیه مصـوبه برنامه راهبردی کمـک به توسـعه، مقاوم سازی تعمیر، تجهیز و ضوابط احداث مساجد و اماکن مذهبی مبتنی بر معماری اسلامی و ایرانی در دستور کار قرار گرفت.

در همین زمینه نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در اعمال مدیریت یکپارچه و متمرکز در امور مربوط به توسعه، ساماندهی و مرمت مساجد شهر تهران؛ شهرداری تهران موظف شده بود که نسبت به تشکیل شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران شورایی اقدام کند.

وی ادامه داد: همچنین شهرداری موظف شد تا کمیته تخصصی طراحی معماری مساجد و نماد‌های مذهبی شهر تهران را ذیل این شورا تشکیل دهد و ضمن هماهنگی لازم با کلیه نهاد‌های دولتی، عمومی و مدنی ذیربط در چارچوب قوانین و مقررات موضوع را دنبال کند.

معدنی پور ادامه داد: مقرر بود که دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر از کمیسیون فرهنگی اجتماعی و کمیسیون شهرسازی و معماری معرفی شوند جهت عضویت در این شورا معرفی شوند که ما از کمیسیون فرهنگی اجتماعی آقای نادعلی شهرستانکی را معرفی کردیم.

همچنین عباسی رئیس کمیسیون معماری شورای اسلامی شهر تهران حجت الاسلام آقامیری را برای عضویت در این شورا از سوی این کمیسیون معرفی کرد.

گفتنی است طی رای گیری صورت گرفته در صحن شورا عضویت آقای نادعلی با ۲۰ رای و آقا میری با ۱۸ رای موافق در شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران به تصویب رسید.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار