کد خبر: 1068246
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
داور قطری در حالی قرار است روز پنج‌شنبه دیدار بین دو تیم ملی ایران و لبنان را قضاوت کند که جزو داوران کم کارت آسیا به حساب می‌آید.
 دو تیم فوتبال ایران و لبنان در چارچوب هفته پنجم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه به میزبانی کشور لبنان و با قضاوت عبدالرحمان ابراهیم جاسم، داور ۳۴ ساله قطری برگزار می‌شود و هم‌چنین مانینگ چینی، داور اتاق VAR خواهد بود.

رضا سخندان، کمک داور بین‌المللی و پیشین فوتبال ایران که اکنون سرپرستی دپارتمان داوری را هم برعهده دارد، در خصوص ویژگی‌های این داور قطری اظهار کرد: به دلیل میزبانی کشور قطر از جام جهانی ۲۰۲۲، این تیم داوری یکی از کاندیدای قضاوت در جام جهانی هم هستند. او ۸ سالی است که داور بین‌المللی شده، اما در سطح آسیا و جهان، جزو داوران متوسط به حساب می‌آید.

او ادامه داد: وی داور آرام و کم کارتی است، اما در مقایسه با علیرضا فغانی و محمد اماراتی، سطح پایین‌تری دارد و برای بهتر شدن نیاز به تلاش بیش‌تر دارد. مانینگ هم از داوران خوب و با صلابت چینی است که تجربه کار با VAR را دارد. او در این بازی در اتاق کم داوران ویدیویی حضور دارد، اما یکی از کاندیدای داور وسط برای جام جهانی قطر است. امیدوارم این تیم داوری قضاوت عادلانه‌ای داشته باشند و هیچ تیمی ضرر نکند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار