کد خبر: 1067828
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

تصادف جزئی تاکسی با زن رهگذر با یک حادثه مرگبار به پایان رسید.
به گزارش جوان، چند روز قبل قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک مرد میانسالی در یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.
بررسی‌های مأموران پلیس در بیمارستان نشان داد مرد فوت شده راننده تاکسی بوده که در درگیری مصدوم و برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود، اما چند ساعت بعد بر اثر شدت صدمات وارد شده روی تخت بیمارستان به کام مرگ می‌رود.
در حالی که معاینات اولیه تیم پزشکی حکایت از آن داشت راننده تاکسی بر اثر ضربه به سر و بدن فوت کرده‌است، بازپرس جنایی دستور داد جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.
از سوی دیگر مأموران پلیس در تحقیقات میدانی دریافتند راننده تاکسی روز حادثه هنگام پارک خودرواش در یکی از خیابان‌های جنوب تهران با زنی که همراه دو فرزندش بوده تصادف جزئی می‌کند که همین موضوع باعث درگیری و مشاجره لفظی آن‌ها می‌شود. در حالی که مشاجره لفظی مرد میانسال با زن جوان ادامه داشته شوهر وی متوجه و به هواخواهی همسرش وارد درگیری می‌شود که این حادثه مرگبار رقم می‌خورد.
یکی از شاهدان به مأموران پلیس گفت: مرد میانسال سوار بر خودرواش بود و قصد پارک داشت که با زنی همراه فرزندانش تصادف جزئی کرد. مرد میانسال با داد و فریاد از آن‌ها خواست که مانع پارک خودرواش نشوند که مشاجره لفظی آن‌ها شروع شد.
لحظاتی بعد شوهر زن جوان با راننده تاکسی شروع به کتک‌کاری کرد و در ادامه هم او را هل داد و مرد میانسال زمین خورد و حالش بد شد.
بدین ترتیب مأموران پلیس مرد جوان را به عنوان مظنون دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.
وی در بازجویی‌ها با انکار جرمش گفت: داخل خانه‌ام بودم که صدای درگیری همسرم را از خیابان شنیدم. وقتی از پنجره به بیرون نگاه کردم دیدم مردی با همسرم درگیر شده‌است که به داخل خیابان رفتم و با آن مرد درگیر شدم. ما با هم کتک‌کاری کردیم، اما من او را هل ندادم و نمی‌دانم چرا او فوت کرد.
متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت تا زوایای پنهان این حادثه بر ملا شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار