کد خبر: 1067547
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت آشنایی نسل نو با فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه حرکت در مسیر انقلاب است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در مراسم گرامیدات روز دانش آموز که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، گفت: دانش آموزان موتور متحرکه هر کشوری هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: این نسل می توانند در سایه داشتن خصوصیت پویایی و متحرک بودن کشور خود به موفقیت برسانند و در رشد و تعالی جامعه نقش آفرین باشند.

وی با گرامیداشت 13 آبان خاطرنشان کرد: این روز نماد استکبار ستیزی بوده و متعلق به دانش آموزان است و از این فرصت در جهت بصیرت افزایی و آگاهی بخشی بین نسل نو و تقویت روحیه استکبارستیزی باید بهره مند شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی  با اشاره به نقش آفرینی دانش آموزان در دوران پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس عنوان کرد: دانش آموزان لرستانی در جبهه‌های حق علیه باطل در هشت سال جنگ تحمیلی حضوری پر رنگ و مؤثر داشتند.

وی ادامه داد: امروز باید راه شهدا ادامه یابند و برای تحقق اهداف و آرمان های شهدا نسل امروز باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان امنیت و آرامش امروز کشور را دستاورد خون شهدا خواند و بیان کرد: با هوشیاری، آگاهی، بصیرت افزایی و دشمن شناسی از دستاورد خون شهیدان که عزت، کرامت و شرافت ایران عزیز است به خوبی محفاظت کنیم.



 

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار