کد خبر: 1066593
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که در ایران هم "مثل همه کشورها" بازی‌های فوتبال با تماشاگر برگزار شود.
یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی مازندران در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: دوست داشتیم در بازی اولی که میزبان هستیم، در حضور هواداران می‌بود. هواداران پرسپولیس همیشه گرمابخش بازی‌های ما بودند و دلمان برای تشویق‌های آن‌ها تنگ شده است. امیدوارم مثل همه کشور‌ها بازی‌ها با تماشاگر برگزار شود. می‌توانست زودتر این اتفاق رخ بدهد، اما با تصمیم‌گیری‌های اشتباه خودمان این اتقاق رخ نداد.

وی افزود: بازی مهمی در پیش داریم و بازی‌های حساس و سختی پیش روی ماست. ما به همه بازی‌های لیگ برتر به عنوان یک فینال نگاه می‌کنیم. ۳۰ بازی است و ۳۰ فینال در پیش داریم. این دومین فینال ماست. نساجی هم تیمی خوب و با انسجامی نشان داده و فوتبال خوبی ارئه می‌دهد. فردا قطعا گرفتن سه امتیاز و انجام بازی خوب برای ما اصل است و امیدوارم بتوانیم به این خواسته خودمان برسیم.

گل‌محمدی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که چرا تیمش در نیمه نخست دیدار قبلی برابر فولاد عملکرد خوبی نداشت، گفت: قطعا در بازی قبلی مشکلاتی داشتیم، چون بازی در عربستان هم از نظر فیزیکی و هم شرایط دیگر برای ما سخت بود و با توجه به نتیجه از نظر روحی به هم ریخته بودیم. ضمن اینکه مشکلات داخلی هم داریم که نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم، اما قبول دارم در نیمه نخست بازی قبل خوب نبودیم. البته فرصتی هم به حریف ندادیم. با این حال در نیمه دوم خوب بودیم و باید همان عملکردمان در نیمه دوم بازی با فولاد را در شروع همه بازی‌ها به نمایش بگذاریم. قطعا بازی هجومی از تیم ما می‌بینید و فوتبال همیشگی خودمان را ارائه خواهیم کرد.

او درباره صحبت‌های ساکت الهامی درباره خودش هم گفت: آقای الهامی نسبت به من لطف داشتند و با توجه به نتایج و ثبات خوبی که پرسپولیس داشته است، هر سال ما می‌توانیم خودمان را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کنیم. با توجه به نسل خوبی که در بازیکنان ما وجود دارد و ذهنیت آن‌ها و شرایط بازی‌ها همیشه پرسپولیس می‌تواند خودش را به عنوان مدعی معرفی کند. ساکت الهامی هم با توجه به مشکلاتی که داشتند توانست تیم خوبی را آماده کند و امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه مشخص نبودن تکلیف مدیرعامل پرسپولیس چه تاثیری روی تیمش گذاشته است؟ گفت: قطعا بلاتکلیفی برای تیمی مثل پرسپولیس خوب نیست و در شأن و جایگاه پرسپولیس که پرهوادار‌ترین تیم آسیاست نیست که تکلیف مدیرعامل و هیات‌مدیره‌اش مشخص نباشد. از وزیر محترم ورزش درخواست داریم که تیم ما را از بلاتکلیفی دربیاورد. از وقتی آقای صدری آمد زحمات زیادی کشید و در روز‌هایی که مشکلات زیادی داشتیم خیلی کمک کردند و الان به شرایط تیم واقف هستند و مشکلات تیم را می‌دانند و امیدوارم در نهایت تصمیمات خوبی گرفته شود و به نفع پرسپولیس باشد. در شرایط فعلی آقای صدری واقعا تنهاست و تنهایی هم کار کردن سخت است. این حق هواداران است و خواسته زیادی هم نیست و فقط می‌خواهیم چارت سازمانی باشگاه مشخص باشد.

او درباره اینکه آیا پرسپولیس قصد دارد بازیکنی، چون کاوه رضایی را جذب کند گفت: هر زمانی پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه باز شد، چند گزینه برای جذب داریم، اما منتظر هستیم که پنجره باز شود و هنوز این اتفاق رخ نداده است. شرایطی هم که برای جذب بازیکن خارجی گذاشته‌اند واقعا سخت است. تیمی که می‌خواهد مدعی قهرمانی در آسیا باشد به بازیکنان با کیفیت نیاز دارد. ما تیم خوبی هستیم و همه تیم ما ستاره هستند، اما جذب بازیکن خارجی با کیفیت می‌تواند به تیم کمک کند. به آقای صدری هم گفتم که هرچه زودتر پنجره را باز کنند، چون اگر تاریخ نقل‌وانتقالات تمام شود باید به سمت بازیکنان آزاد برویم که واقعا جذب آن‌ها سخت است. امیدوارم پنجره باشگاه باز شود تا گزینه‌های خودمان را بررسی کنیم.

گل‌محمدی درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به بازی کردن سپاهان در اهواز به جای مسجدسلیمان هم گفت: روی صحبت ما با سپاهان نبود. روی صحبت ما با مسئولان برگزار کننده است، چون شرایط سفر به مسجدسلیمان و گرفتن هتل واقعا سخت است. مسجدسلیمان از شهر‌هایی است که از یک هفته قبل برنامه‌ریزی می‌کنیم که چطور به آنجا برسیم. وقتی از دو بازی لیگ یکی لغو و دیگری در شهر دیگری برگزار می‌شود، جای سوال دارد و علامت سوال‌های زیادی در ذهن‌ها ایجاد می‌شود. فدراسیون و سازمان لیگ باید نسبت به این موضوع حساس‌تر باشند، چون لیگ با کیفیتی داریم و داشتن برنامه خوب می‌تواند به کیفیت لیگ کمک کند. این درخواست زیادی نیست، چون همه تیم‌ها دوست دارند در شرایط برابر مقابل یکدیگر قرار بگیرند. امیدوارم این برابری و مساوات برای همه تیم‌ها برقرار شود.

او در پایان درباره حضور کریم باقری و مهرداد خانبان در تیم ملی هم گفت: دوست داریم بین تیم ملی و پرسپولیس تعامل باشد و بیشترین کمک را به تیم ملی، پرسپولیس انجام داده است. حتی آقای باقری و خانبان به عنوان مربی در تیم ملی هستند. با توجه به اینکه ما تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بودیم انتظار تعامل بیشتری داشتم، اما متاسفانه هیچ تعاملی صورت نگرفت و حتی بازیکنانی که دادیم، خیلی آماده برنگشتند. یکی خسته بود و دو بازیکن هم در شرایط بازی نبودند. ما از این بابت ضرر کردیم، اما همیشه گفتیم اولویت ما تیم ملی است. حضور باقری و خانبان در تیم ملی هم بستگی به خودشان دارد، چون من دستشان را باز گذاشتم تا خودشان تصمیم بگیرند. خیلی خوب است که این تعامل دو طرفه باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار