کد خبر: 1066591
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی پارالمپیک به ریاست مریم کاظمی پور سرپرست معاونت امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی پارالمپیک امروز سه شنبه ۴ آبان به ریاست مریم کاظمی پور سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع علاوه بر ارائه گزارشات مالی و خزانه داری، انتخابات اعضای هیات اجرایی برای تعیین یک عضو باقی مانده از هیات اجرایی و خزانه دار کمیته ملی پارالمپیک با حضور محمدشروین اسبقیان، مهدی گودرزی و محمدرضا محمودخانی که برای انتخابات هیات اجرایی نامزد شده بودند انجام شد که مهدی گودرزی پیش از رای گیری انصراف خود را از شرکت در انتخابات اعلام کرد.

همچنین نعیمه نعیمی تنها نامزد پست خزانه داری کمیته ملی پارالمپیک بود که با ۳۸ رای از ۳۹ رای ماخوذه خزانه دار کمیته ملی پارالمپیک شد.

در ادامه این مجمع، همچنین انتخابات اعضای هیات اجرایی با حضور ۳ کاندیدا انجام شد که محمدشروین اسبقیان با ۳۰ رای از ۳۹ رای عضو هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک شد.

در پایان مجمع از هادی رضایی به دلیل فعالیت در والیبال نشسته و نخبه این رشته در جهان و سردار قاسم قاسمی به دلیل عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و مشاور پیشین وزیر ورزش و پیگیری وی برای حل مشکل اشتغال مدال آوران پارالمپیک تقدیر به عمل آمد.

همچنین از زهرا نعمتی به جهت عضویت در کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی پارالمپیک و پست‌های بین المللی که کسب کرده است تقدیر شد، اما به دلیل کسالت در مجمع حضور نداشت.

محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک نیز با تقدیر از زهرا نعمتی گفت: پیکیر گرفتن پست ریاست وی در کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی پارالمپیک هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار