کد خبر: 1066494
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
رییس کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی با رییس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال در خلال اجلاس ANOC (انجمن کمیته‌های ملی المپیک) در شهر کرت یونان با هم دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این جلسه دکتر "سیدرضا صالحی امیری" رییس کمیته ملی المپیک ، "محمد علیپور" رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی و عضو هیات اجرایی المپیک با "ریکاردو فراکری" رییس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال دیدار نموده و در خصوص لزوم توسعه بیس بال و سافت بال به عنوان دو رشته المپیکی در ایران گفت و‌گو کردند.
در این ‌جلسه رییس کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی از ریکاردو فراکری برای حضور در ایران دعوت کردند تا شرایط و برنامه ریزی در جهت توسعه و گسترش بیس بال و سافت بال در کشورمان را پیگیری کنند.
رییس فدراسیون‌ جهانی بیس بال و سافت بال با استقبال از سفر به کشورمان گفت: من قبلا هم به ایران آمده ام و بخوبی میدانم که بیس بال و سافت بال در ایران در مسیر تعمیم و پیشرفت قرار گرفته و مسلما ما از این علاقه مندی و فعالیتهای بهینه حمایت خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: فدراسیون جهانی یک رشته جدید را هم تحت پوشش قرار داده و از شما درخواست میکنم که حتما این رشته را در غالب بیس بال و سافت بال ایران راه اندازی و پشتیبانی کنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار