کد خبر: 1065776
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
اعضای کمیسیون تخصصی معادن و صنایع معدنی اتاق ایران، ابراهیم جمیلی را با بالاترین رأی به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب کردند.

انتخابات سه کمیسیون معادن و صنایع معدنی، کشاورزی و صادرات اتاق ایران به دلیل اینکه برخی از اعضا نتوانسته بودند به صورت آنلاین شرکت کنند، هفته گذشته ابطال و مقرر شد تا انتخابات به صورت حضوری مجدداً برگزار شود که روز گذشته برگزار گردید و ابراهیم جمیلی با ۱۹ رأی مجدداً به عنوان رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران انتخاب گردید و بهرام شکوری همان ۱۱ رأی دور قبل را بدست آورد. همچنین در این انتخابات مهرداد اکبریان و غلام سرور نوتی زهی بعنوان نواب رئیس انتخاب گردیدند.

افزایش ۵ رأی جمیلی نسبت به انتخابات آنلاین نشان داد، رأی کسانیکه نتوانسته بودند در انتخابات قبلی رأی دهند به نفع جمیلی بوده و برخی از فضا سازی های انجام شده در جهت زیر سوال بردن انتخابات غیراخلاقی و غیر واقعی بوده است.

ابراهیم جمیلی در پایان این انتخابات که برای دومین بار موفق به کسب کرسی ریاست کمیسیون تخصصی معدن شد به در جمع اعضای کمیسیون گفت: فضای رقابت دیگر تمام شده و اکنون فصل رفاقت رسیده و باید در این دو سال باقی مانده از عمر کمیسیون اتاق بازرگانی و با توجه به شروع کار دولت جدید تلاش کنیم تا وضعیت بغرنج معادن را بهبود ببخشیم و موانع کسب و کار این حوزه را با همدلی و هم فکری کم کنیم.

وی افزود:‌امیدواریم با انتخاب ترکیب جدید هیئت رئیسه و اعضا این کمیسیون نقش بیشتری در حل مشکلات معادن داشته باشند و با دعوت از نیروهای متخصص و دانشگاهی و پرسابقه تلاش کنیم، نقش مؤثرتری را برای بخش معدن در اقتصاد ایران متصور شویم.

این صادرکننده نمونه ملّی همچنین از کلیه فعالان معدنی به ویژه اعضای کمیسیون تخصصی معدن درخواست کرد تا با همراهی و همدلی این کمیسیون را در انجام وظایف محوله و مشاوره درست به دولت کمک و یاری کنند.

ابراهیم جمیلی در پایان همچنین اظهار داشت: این کمیسیون ظرفیت‌های مغفول حوزه صنایع معدنی و موضوعات زمین مانده در مسیر اصلاحات قوانین و مقررات را با بررسی دقیق و کارشناسانه مورد بررسی قرار خواهد داد و ضمن دوری از هیاهو و حاشیه‌سازی به عنوان بازوی مشورتی اتاق و دولت نقش آفرینی خواهد کرد.

گفتنی است: کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران با هدف پایش مستمر فضای کسب و کار معدن و صنایع معدنی، ایجاد فضای هم افزایی و تعامل میان سرمایه‌گذاران و فعالان معدنی با متولیان، تصمیم‌گیران این عرصه و همچنین ارائه مشاوره و تصمیم‌سازی برای دست اندرکاران و با حضور نمایندگان فعال این حوزه در عرصه‌های گوناگون معدنی تشکیل شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار