کد خبر: 1065127
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل:
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: با همکاری دستگاه‌های مربوطه اتاق مانیتورینگ در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: جلساتی  با استاندار و شهردار اردبیل و دستگاه‌های مربوطه در راستای راه اندازی اتاق مانیتورینگ در اردبیل برگزارشد تا این طرح به طور کامل اجرایی شد.

وی گفت: درزمینه چهاربانده کردن جاده های استان نیز اقدامات خوبی انجام شده است و انتظار می‌رود عملیات اجرایی این طرح ها تسهیل شود که بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: امسال دو تن  مواد مخدر در استان کشف شده است که نسبت به زمان مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است .

سردار حسینی از پاکسازی مناطق آلوده در مناطق مختلف شهر اردبیل خبر داد و افزود: در این زمینه نیروی انتظامی پیشگام است.

 وی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی برنامه‌های مختلفی در استان برگزار می‌شود .

 فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: استان اردبیل جز سه  استان امن  کشور است که این امنیت  در سایه خون شهدای والامقام و رشادت‌ها و دلاورمردی های نیروی انتظامی و دستگاه‌های مختلف و  همکاری مردم رقم خورده  است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل  گفت:70 درصد سارقین در استان معتاد هستند که نیاز است کمپی راه اندازی شود تا از این طریق این معتادان به کمپ انتقال یافته تا شاهد کاهش سرقت در استان باشیم.

 فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت : 34 شرط‌بندی و قمار بازی  دراستان کشف شده  که  در این زمینه 44 میلیارد تومان ارزش مالی بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر