کد خبر: 1065009
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان:
سید یوسف طباطبایی نژاد گفت: این ملت و مردم آب داشته باشند هیچ مشکل و توقعی از دولت ندارند که باید از بالادست تصمیم گیری و به برخی فهمانده شود که آب مانند نفت انفال و مال دولت است و سران ملت باید درست تصمیم بگیرند و هر کسی سهم خود را ببرد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین اصفهان،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در آئین تکریم و معارفه استانداران اصفهان، ظهار داشت: در مدت سه سالی که ایشان آقای رضایی در خدمت مردم بودند، دو سال همه گیری کرونا بود اما به حد توان زحمت کشیدند و اگر برخی امور مانند موضوع آب پیش رفت نداشت این‌ها کار استانداران نیست از بالادست باید تصمیم‌گیری شود.

وی با بیان اینکه مشکل بزرگ اصفهان آب است، افزود: این استان حتی مشکل بیکاری ندارد اگر این ملت و مردم آب داشته باشند هیچ مشکل و توقعی از دولت ندارند که باید از بالادست تصمیم گیری و به برخی فهمانده شود که آب مانند نفت انفال و مال دولت است و سران ملت باید درست تصمیم بگیرند و هر کسی سهم خود را ببرد.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه مسئولان ما به این نکته توجه کنند که رودخانه زاینده رود یک زمانی بدرد می‌خورد و اکنون با توجه به افزایش جمعیت باید به حال این رودخانه فکری کنند، ادامه داد: جمعیت امروز اصفهان با دوران شیخ بهایی قابل قیاس نیست و دست و پا زدن استانداران اصفهان نیز تاکنون به جایی نرسیده و امید است دولت به استاندار جدید اصفهان کمک کند.

طباطبایی نژاد با ابراز امیدواری برای موفقیت سیدرضا مرتضوی استاندار جدید اصفهان، خاطرنشان کرد: امید است دولت از ایشان حمایت کنند و با دست به دست هم دادن و وحدت بیشتر بین مسئولان استان و مردم را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه اصفهان را یک استان معمولی تصور نکنید، گفت: اصفهان در همه جهات یک دهم کشور است، در شهید دادن، در مجروح دادن، در مالیات دادن حتی بالاتر از یک دهم است و به اندازه دوازده- سیزده استان کوچک کشور برای دولت درآمد دارد. به نظر من دولت‌های قبلی به این نکته توجه نداشتند و متاسفانه در هر مرحله‌ای چپ و راست کاری نکردند اما با این دولت امید برای مردم امید باقی بماند تا ملت بفهمند که اگر مردان کار، سر کار باشند می‌توانند کشور را اداره کنند.

همچنین قاسمی معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان نیز در این آیین با بیان اینکه تکلیف، امانتی است که بر آسمان سنگینی می‌کند، اظهار داشت: این امید و انتظار وجود دارد که دولت جدید نگاه متناسبی بر اساس توازن و نقش و جایگاه به اصفهان معطوف داشته باشد و استاندار جدید این استان را یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان فرصتهای بزرگی برای کشور دارد و البته چالش‌ها و تهدیدهای آن نیز مشکل ساز است و انتظار داریم در این راستا که مسئولیتی خطیر است به اصفهان کمک کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار