کد خبر: 1064842
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
سرلشکر سلامی:
فرمانده کل سپاه گفت: بسیج خط‌شکن است و مرزهای جدید را مدام تغییر می‌دهد. بسیج قله‌های جدید رافتح می کند و اعتماد به نفس ملی ایجاد می‌کند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین:‌ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بنیاد تعاون بسیج در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص نمایشگاه "میدان رزم"، گفت: الحمدالله نمایشگاهی که امروز دیدیم نسبت به نمایشگاه دوره قبل نشان دهنده قدم های بلند و پیشرفت‌های ارزشمندی در حوزه‌های فناوری، تدوین کتب آموزشی برای دانش آموزان، رسانه، فناوری ارتباطات و اطلاعات، گردشگری، سامانه‌های نقل و انتقالات و ترابری است.

وی افزود: همه اینها نشان می‌دهد که بسیج به صورت هدفمند در حوزه فرهنگی، رسانه خدمات اجتماعی،فناوری و علم پیشرفت های بسیار بزرگی را طراحی کرده و گام های اولش را خیلی خوب برداشته است، همچنین جوانان خیلی خوب، هوشمند و بااستعدادی را جذب کرده است.

فرمانده کل سپاه با بیان این که پیمودن این مسیر ها خیلی مهم است، خاطرنشان کرد: نقطه شروع هر مسیر مهم است، هیچ مسیر طولانی بدون برداشتن اولین قدم ها تعیین نمی شود. این مسیرها هم بدون توقف است و نقطه توقف ندارد و راه و طریق است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: شاهد این هستیم که بسیج با نمادهای نوشوندگی، پیشرفت های به روز و قرار گرفتن در لبه های مدرن بودن در حوزه علم، فناوری، تجارت و صنعت پیش می رود که این ارزشمند است.

وی با اشاره به این که بسیج حوزه های خدمات اجتماعی را هم ان شاالله به مرور و با گسترش کمی و کیفی فتح خواهد کرد، یادآورشد: البته ما قصدمان این نیست که یک انحصار در کشور تولید کنیم.

فرمانده کل سپاه بسیج را موتوری محرک دانست و گفت: بسیج مثل پیشران عمل کرده و سبک می سازد و مدل تولید می کند.

سرلشکر سلامی هدف اصلی را تولید مدل خواند و گفت: بسیج باید مدل یک نقش بشود و آن نقش هم تلفیق ارزش‌های اسلامی با واقعیت های میدانی است که بتواند این نقش را به عنوان یک الگو معرفی کند.

وی با تاکید بر این که قصدمان این نیست که تمام فضای کشور را ما با بسیج در اختیار بگیریم، ادامه داد: بسیج خط‌شکن است و مرزهای جدید را مدام تغییر می‌دهد. بسیج قله‌های جدید را فتح می کند و اعتماد به نفس ملی ایجاد می‌کند.

سرلشکر سلامی در پایان افزود: هدف بسیج این است که در این عرصه تحریم ها نشان بدهد که هیچ چیزی مانع از پیشرفت کشورمان نمی‌شود و الحمدلله این نمایشگاه هم تا یک حدود زیادی این قابلیت‌ها را به اثبات می‌رساند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار