کد خبر: 1062999
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از توزیع ۲۵ میلیون پرس غذا و یک میلیون و ۴۰۰ هزار بسته غذایی میان نیازمندان از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد.
عسگریان در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین موکب و خوان احسان حسینی علیه‌السلام که به نیابت از شهدای واقعه کربلا برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر بزرگ‌ترین شبکه خیر و احسان در سطح کشور شکل گرفته و در حال حرکت است، گفت: اکنون بیش از ۸هزار مرکز نیکوکاری که خیر و احسان را به جای جای نقاط کشور می‌برند در کشور شکل گرفته و در حال فعالیت است.
وی با اشاره به اینکه در ایران همدل ۲۱ میلیون پرس غذا و بیش از ۵/۲ میلیون بسته غذایی میان محرومان توزیع شد، اظهار کرد: بیش از هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان مردم کمک کردند. در عید قربان ۶ میلیون و ۶۰۰ پرس غذا سرو و بیش از ۶۰۰ هزار بسته غذایی توزیع شد.
عسگریان با اشاره به اینکه از ابتدای ماه محرم تاکنون از توزیع ۲۵میلیون پرس غذا و یک میلیون و ۴۰۰ هزار بسته غذایی عبور کردیم، اظهار کرد: در مجموع بیش از ۵۰ میلیون پرس غذا و بیش از ۵ تا ۶ میلیون بسته غذایی توزیع شده است. عسگریان در ادامه با اشاره به اینکه مبلغی که مردم در این ایام کمک کردند حدود ۳ هزار میلیاردتومان است، ادامه داد: این تکه‌ای از خیر و احسان است که کمیته امداد آن را سازماندهی می‌کند و مردم پای کار هستند. حیف است این ظرفیت بالقوه نادیده انگاشته شود. معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد افزود: اکنون این مراکز نیکوکاری در حوزه شور عاطفه‌ها فعالیت می‌کنند. عسگریان بیان کرد: با توجه به تفاهمنامه‌هایی که وجود دارد تا انتهای سال از ۱۰ هزار مرکز نیکوکاری عبور می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار