کد خبر: 1062929
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج از فلسطین با خانواده‌های شش اسیری که به تازگی از زندان جلبوع فرار کرده بودند، تلفنی گفت‌وگو کرد.

 «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج از فلسطین در تماس تلفنی با خانواده‌های شش اسیر فلسطینی که از زندان جلبوع فرار کرده بودند، تأکید کرد که فرار این زندانیان سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود.

مشعل گفت: عملیات اسرای قهرمان سیلی محکم امنیتی و روحی به تمامی نهادها و فنآوری رژیم صهیونیستی بود و یک مثال زنده و اثبات عملی بر اصرار ملت بزرگ فلسطین برای رسیدن به آزادی و بازپس‌گیری حقوق مشروع آن است.

وی افزود که اسرای قهرمان ما با این حماسه بزرگی که خلق کردند، مقاومت و جهاد را در دل ملت فلسطین شعله‌ور کردند و تظاهرات‌ها و اعلام همبستگی با این اسرا در داخل و خارج از فلسطین گواه این موضوع است.

طبق گزارش وبگاه «رام‌الله الإخباری»، مشعل بار دیگر تأکید کرد که این اسرا و بقیه فرزندان اسیر و رهبران آن بزودی از طریق یک تبادل اسرای درخشان و شایسته مقاومت فلسطین، آزاد خواهند شد.

وی افزود که جنبش حماس همچنان در خدمت اسرا، مسائل آنها و خانواده‌هایشان خواهد بود.

شش اسیر فلسطینی اخیرا موفق شدند از زندان فوق امنیتی جلبوع در شمال فلسطین اشغالی فرار کنند. این شش نفر به نام‌های «زکریا الزبیدی»، یعقوب نفیعات، محمود عارضه، «یعقوب قدری»، «أیهم کمامجی» و محمد عارضه بار دیگر توسط رژیم صهیونیستی بازداشت شده و به اسارت گرفته شدند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار