کد خبر: 1062844
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به اعزام تیم‌های بهداشت و درمان شهرداری تهران به مناسبت اربعین به نجف و کربلا گفت: بیش از ۱۰ پزشک و پرستار و ۳۰۰ نفر از نیرو‌های خدمات شهری به عراق اعزام می‌شوند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهرسالم درباره اعزام تیم‌های پزشک درمانی شهرداری به مناسبت اربعین به عراق اظهار داشت: امسال به دلیل موضوع کرونا سهمیه اعزام به عراق محدود و مشابه سال‌های گذشته گسترده نیست.

وی افزود: حدود ۳۰۰ نفر از نیرو‌های خدمات شهری شهرداری تهران قرار است به زودی به کربلا و نجف اعزام شوند و بر همین اساس تیم‌های بهداشت و درمان جهت حمایت از حفظ سلامت این عزیزان همراه آن‌ها اعزام خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرسالم ادامه داد: حدود ۱۰ پزشک و پرستار داوطلب در دو پایگاه نجف و کربلا و دو نفر هم از پزشکان و پرستاران به صورت ویژه برای عمود ۷۰۷ که در اختیار بسیج شهرداری تهران است در نظر گرفته شده‌اند و این افراد از روز آینده ۳۰ شهریور به مدت ۱۰ روز در کربلا و نجف خواهند بود.

چوبینه در پاسخ به این پرسش که آیا تیم‌های پزشکی و درمانی علاوه بر نیرو‌های خدمات شهرداری به سایر زائران حسینی نیز در ایام اربعین خدمات ارائه می‌دهند، گفت: بله، به طور کلی کادر پزشکی هر جا مراجعه باشد دریغ نخواهند کرد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار