کد خبر: 1062606
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: حمایت از تولید داخلی و رفع موانع تولید از برنامه‌های اولویت‌دار دولت سیزدهم است.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور از مجموعه کارخانجات صنعتی میهن و خطوط مختلف این مجموعه صنعتی بازدید کرد.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس در بازدید از خط تولید کارخانه میهن بر نقش این واحد در خودکفایی و رهایی از وابستگی کشور به واردات محصول لبنی تاکید کرد.

حسینی در این بازدید گفت: یکی از برنامه‌های اصلی دولت حمایت از تولید داخلی و مانع زدایی برای و رونق تولید و همچنین ایجاد اشتغال و تقویت صادرات گسترده به کشورهای منطقه است.

وی با اشاره به عزم جدی دولت برای حمایت از تولید داخلی گفت: دولت سیزدهم پشتوانه و حامی تولید کنندگان داخلی در همه عرصه های صنعتی و عمرانی است.

حسینی تصریح کرد: خودکفایی در بعضی محصولات لبنی در کشور مانند کره و بی نیازی از واردات ارزشمند است. ایران که در سالیان گذشته در برخی محصولات لبنی واردکننده بود، اکنون توان صادراتی پیدا کرده است که نشانه عزم تولیدکننده داخلی است.

گفتنی است در این دیدار مدیران و کارشناسان گروه صنعتی میهن گزارشی از تاریخچه فعالیت و جایگاه و موقعیت این واحد در تولید انواع فرآورده‌های لبنی و تامین نیازهای اساسی غذایی کشور ارائه کردند.

لازم به ذکر است گروه صنعتی میهن با واحدهای متعدد فعال در حوزه های گوناگون، برای بیش از ۲۶۳۰۰ نفر نیروی انسانی اشتغال زایی کرده است که با گسترش ظرفیت و تاسیس واحدهای جدید تولیدی این رقم در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار