کد خبر: 1062296
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
با حضور مسئولان ورزش ارتش
جشنواره فرهنگی ورزشی هفته دفاع مقدس ارتش همزمان با مراسم بدرقه تیم منتخب بوکس در سازمان تربیت بدنی ارتش با حضور مسئولین ورزشی ارتش برگزار شد.
به گزارش جوان آنلاین، در این مراسم که بعد از ظهر امروز در یکی از سالن‌های ورزشی سازمان تربین بدنی ارتش برگزار شد امیر تیپ دوم جمشید فولادی رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح، سرهنگ حسین امیدی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس و امیر صارمی رئیس هیات تیرو‌های مسلح و شمار دیگر از مسوؤلان ورزش و پیشکسوتان حضور داشتند.
در ادامه مراسم سرهنگ امیدی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن خیر مقدم گویی به مهمان اظهار داشت: خدا را شاکریم که در این دوره از رقابت‌ها تیم بوکس ارتش پس از سال‌ها در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت و این اتفاق بسیار باعث خرسندی است.
 
برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی هفته دفاع مقدس ارتش / مراسم بدرقه تیم بوکس ارتش برای مسابقات سیزم برگزار شد
وی در ادامه با اشاره مسابقات بوکسور‌های منتخب ارتش اظهار داشت: بی شک مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار است، اما با اردو‌ها و زحمات بسیاری که امیر صارمی با برگزاری اردو‌های مختلف برای بوکسور‌ها انجام داده قطعا بهترین نتیجه ممکن کسب خواهد شد و پرچم کشور عزیزمان به اهتزاز درخواهد آمد.
امیر تیپ دوم جمشید فولادی رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح هم در ادامه مراسم برای تیم بوکس منتخب ارتش آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.
لازم به ذکر است که تیم بوکس کشورمان با ۱۰ بوکسور در مسابقات ارتش‌های جهان – سیزم که به میزبانی روسیه برگزار خواهد شد شرکت می‌کند.
شایان ذکر است جشنواره فرهنگی ورزشی هفته دفاع مقدس ارتش با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی توسط سازمان تربیت بدنی ارتش برگزار خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار