کد خبر: 1062286
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه رویکرد دولت در همین مدت کوتاه مردم را امیدوار کرده است، گفت: اقدامات رئیس‌جمهور جدید و رفت و آمد او به استان‌های مختلف مردم را امیدوار کرده است.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه رویکرد دولت در همین مدت کوتاه مردم را امیدوار کرده است، گفت: اقدامات رئیس‌جمهور جدید و رفت و آمد او به استان‌های مختلف مردم را امیدوار کرده است.
به گزارش مهر، حسین نجابت در رابطه با ایجاد موج انتقادات نسبت به دولت سیزدهم از سوی اصلاح‌طلبان گفت: این موضوع از دو منظر قابل بررسی است. هم در حوزه اجتماعی و هم در حوزه سیاسی. فرض کنیم در کشور رقابت بین جناح‌ها و جبهه‌ها را نداشتیم، حالا دولتی جدید سر کارآمده که خط و رویکرد آن با دولت قبلی متفاوت است و رقابتی نیز وجود ندارد. در چنین شرایطی انصاف حکم می‌کند که صبر کنیم تا دولت جدید اقداماتی انجام دهد و نتایج آن را ببینیم. وی افزود: من فکر می‌کنم منطق، عقلانیت، اسلام و انصاف حکم می‌کند که صبر کنیم و بعد قضاوت کنیم. حالا اگر شرایط موجود را در نظر بگیریم که رقابت سیاسی وجود دارد و دو جناح با هم رقیب هستند، در چنین شرایطی هم هرکس ابتدایی‌ترین اطلاعات در حوزه اجتماعی، سیاسی یا اقتصادی را داشته باشد، می‌داند وضعیتی که ما در آن قرار داریم نتیجه اقدامات هشت ساله اصلاح‌طلبان است و کسی نباید شک کند. نماینده ادوار مجلس اظهار داشت: بنابراین اگر رقیب سیاسی هم باشیم این نکته را باید در نظر بگیریم که شرایط موجود در نتیجه چه سیاست‌هایی به وجود آمده است، در غیر این صورت بی‌انصافی کرده‌ایم. اگر فرض کنیم اصلاح‌طلبان انصاف ندارند، البته همه آن‌ها اینطور نیستند و یک سر طیف که اصلاح‌طلبان تندرو و بی‌منطقی هستند که عمدتاً مرتبط با خارج از کشور هستند، آن‌ها شروع به نقد کردن می‌کنند، اما آیا کسی می‌پذیرد که این افراد در این مدت کوتاه حق نقادی داشته باشند؟!
نجابت تصریح کرد: امروز فقط دو هفته از استقرار دولت می‌گذرد و هنوز مدیران ارشد دولت یعنی معاونان وزرا تعیین نشده‌اند و این موضوع زمان می‌برد؛ بنابراین یک سیاستمدار منصف برای قضاوت از منظر منطقی و سیاسی باید صبر کند، زمانی حدود شش ماه تا یک سال بگذرد تا ببینیم آثار عملکرد این دولت به چه شکل خواهد بود، آن موقع به نقد بپردازیم.
وی تأکید کرد: هنوز دولت رئیسی آغاز نشده می‌بینیم طیفی از اصلاح‌طلبان به همراه طیفی از افراد ضد انقلاب شروع به انتقاد می‌کنند و می‌گویند تورم کاهش پیدا نکرد، ارزش پول تغییر پیدا نکرد، هویج کیلویی ۳۰ هزار تومان شد. اما این حرف‌ها دیگر برای عوام هم جذابیتی ندارد؛ چراکه مردم می‌دانند باید صبر کنیم.
نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه رویکرد دولت در همین مدت کوتاه مردم را امیدوار کرده است، گفت: اقدامات رئیس‌جمهور جدید و رفت و برگشت او به استان‌های مختلف مردم را امیدوار کرده است. همه کسانی که دلسوز کشور هستند، باید امید داشته باشند که وضع بهتر شود و به همین حد هم نباید قانع شویم، باید اقدامات جدی انجام شود.
نجابت ادامه داد: در برخی بخش‌ها به جراحی نیاز داریم تا کشور به مسیر انقلاب برگردد که در مسیر این تغییرات، حتماً مشکلات بسیاری خواهیم داشت. خیلی از این مسائل کشور که در اثر سوء مدیریت، تنبلی، ر‌ها کردن اوضاع، تبعیض، ویژه‌خواری و امضا‌های طلایی به وجود آمده‌اند، در صورت اصلاح و ترمیم درست و اصولی، در مدت شش ماه تا یک سال بهبود خواهند یافت و مردم آثار آن را خواهند دید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار