کد خبر: 1062285
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
وزیر دفاع در دیدار فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد
سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ دکتر محمدرضا آشتیانی دیدار و گفتگو کرد.

سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ دکتر محمدرضا آشتیانی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، دریادار تنگسیری در این دیدار با تبریک انتصاب امیر سرتیپ آشتیانی به سمت وزیر دفاع تصریح کرد: امروز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از اقتدار و توانمندی و آمادگی‌های زیادی برخوردار بوده و این توانمندی‌ها مرهون هدایت‌ها و فرماندهی داهیانه و مدبرانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) است. فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعامل این نیرو با صنعت دفاعی را بسیار خوب و شایسته ارزیابی و تصریح کرد: در حوزه تأمین تجهیزات و ادوات دریایی تعامل مطلوبی با سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برقرار بوده و امیدواریم این تعامل و همکاری‌ها روز افزون گردد.
امیر سرتیپ دکتر آشتیانی نیز در این دیدار با تجلیل از آمادگی‌های رزمی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت راهبردی خلیج فارس و دریای عمان و آبراهه‌های حساس جمهوری اسلامی را مرهون آمادگی‌های دفاعی نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران دانست و خاطر نشان کرد: خداوند متعال را شاکریم که امروز تجارت در حوزه دریایی و فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در بستر دریا از امنیت وصف‌ناپذیری برخوردار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار