کد خبر: 1062069
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
شرکت اپل هشدار داده اگر گوشی آیفون بر روی موتورسیکلت در حال حرکت قرار بگیرد، احتمال آسیب دیدن دوربین آن به علت لرزش‌های مکرر وجود دارد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: اپل اطلاعات تازه‌ای در صفحه پشتیبانی خود منتشر کرده که بر اساس آن افرادی که از موتور‌های قدرتمند استفاده می‌کنند، نباید آیفون‌های خود را در حین حرکت بر روی سطح آن‌ها قرار دهند. زیرا این کار باعث آسیب دیدن دوربین گوشی‌های آیفون می‌شود. لرزش‌های شدید به خصوص از طریق فرمان موتورسیکلت‌ها به بدنه آیفون و سپس دوربین آن منتقل شده و مشکل ایجاد می‌کند.

آیفون تصریح کرده آسیبی که بدین شیوه به دوربین‌های گوشی‌های آیفون وارد می‌شود دائمی بوده و غیرقابل برطرف شدن است. پیش از این برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی تصریح کرده بودند، دوربین‌های آیفون‌های آن‌ها به علت قرار دادن بر روی دوچرخه و به علت تکان‌های شدید بدنه دوچرخه در حین حرکت آسیب دیده است.

با توجه به اینکه این مشکل از مدت‌ها قبل وجود داشته، مشخص نیست چرا اپل تا به حال در این زمینه به مشتریان خود هشدار نداده بود. از جمله بخش‌های دوربین آیفون که به این شکل آسیب می‌بینند می‌توان به تثبیت گر اپتیکی دوربین و سیستم فوکوس خودکار آن اشاره کرد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار