کد خبر: 1061282
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: سند اشتغال پایدار برای تمام روستاهای استان تهیه و تدوین می‌شود تا به عنوان اسناد بالادستی مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، داود شایقی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون سند توسعه و اشتغال ۳۸۷ روستای استان تهیه و  تدوین شده و از این حیث استان اردبیل جزو پنج استان برتر کشور شناخته شده است.

وی اضافه کرد: سند آمایش استان و طرح‌های توسعه‌ای در شهرستان‌ها می‌تواند مبنای هدف‌گذاری برای دستگاه‌های اجرایی در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های روبه جلو در استان باشد.

شایقی بیان کرد: در هر روستا متناسب با ظرفیت‌ها طرح‌های اشتغال مدنظر است که می‌تواند جهش تولید و رونق اقتصادی را به همراه داشته باشد، همچنان‌که که طرح‌های قابل توجهی در زمینه‌های مختلف از قبیل تولید گیاهان دارویی،خوشه‌های فرش، پرورش طیور و طرح‌های گردشگری در برخی از روستاهای استان تاکنون اجرایی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با بیان اینکه اشتغال‌زایی در روستاهای این استان مورد تاکید قرار گرفته است، افزود: بر این اساس سال گذشته ۱۲۹ روستا در استان برای اشتغال‌زایی شناسایی شد و برای امسال نیز شناسایی همین تعداد روستا برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر