کد خبر: 1061184
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
رئیس کمیته ملی پارالمپیک با بیان اینکه سیاست کیفی گرایی به خوبی جواب داد، گفت: بهترین نتیجه تاریخ را در پارالمپیک کسب کردیم.
محمود خسروی وفا در گفتگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو اظهار کرد: عملکرد کاروان در مجموع بالاتر از آن چیزی بود که ما پیش بینی کرده بودیم و این نشان داد که سیاست کیفی گرایی به خوبی جواب داد. البته ظرفیت ورزش کشور ما بالاتر از اینهاست و ما می‌توانستیم به نتایج بهتر نیز دست پیدا کنیم.

وی افزود: تلاش بر این است که در آینده با همین نگاه کیفی گرایی کار‌ها را پیش ببریم تا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

خسروی وفا خاطرنشان کرد: لیست تمام نفرات اعزامی با مسئولیت‌هایی که داشتند قبل از اعزام به توکیو به کمیسیون فرهنگی و نهاد‌های نظارتی ارسال شد تا در این زمینه شفاف سازی لازم را داشته باشیم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نام کاروان سردار دل‌ها نامگذاری شده بود، این مسئله راهگشای کار‌های ما بود و ورزشکاران توانستند به مدال‌های خوبی دست پیدا کنند. همچنین حضور مادر شهید بابایی که به عنوان یک نیروی فرهنگی در کاروان فعالیت خود را انجام می‌داد با روحیه دادن به ورزشکاران در افزایش ظرفیت مدال آوری آن‌ها بسیار موثر بود.

وی ضمن تشکر از ورزشکاران نابینا و کم بینا و عملکرد موفق آن‌ها در این دوره از بازی‌ها افزود: باورش سخت بود، اما ورزشکاران نابینا و کم بینا در این دوره عملکرد بسیار خوبی داشتند و مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان ثابت کرد که باید به این فدراسیون اعتماد بیشتری داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در این دوره بهترین نتیجه را در طول تاریخ بازی‌های پارالمپیک کسب کردیم و شرایط به گونه‌ای بود که در جا‌هایی که پیش بینی نقره داشتیم به مدال طلا تبدیل شد و تنها یک برنز در این دوره از بازی‌های برای کاروان کسب شد که واقعا نتایج راضی کننده بود.

وی در پایان گفت: اینکه بتوانیم در سه دوره پارالمپیک پی در پی مدال‌های خود را نسبت به سایر کشور‌ها تثبیت نگهداریم موفقیت بزرگی است و این نشان می‌دهد که سیاست کیفی گرایی در این دوره از بازی‌ها به خوبی جواب داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار