کد خبر: 1060845
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی می‌گوید چند فروند موشک بالستیک توسط نیروهای یمن به مناطق جنوبی و شرقی عربستان سعودی شلیک شده است.

رسانه‌های عربی بامداد یکشنبه از عملیات موشکی بالستیک نیروهای مسلح یمن علیه ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.

شبکه «اسکای‌نیوز» در گزارشی به نقل از سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی نوشت چند فروند موشک بالستیک توسط نیروهای یمن به مناطق جنوبی (نجران) و شرقی (الدمام) عربستان سعودی شلیک شده است.

ائتلاف سعودی البته به روال ادعاهای دروغین همیشگی، مدعی شد که این موشک‌های بالستیک را پیش از برخورد به زمین رهگیری کرده است.

به نوشته شبکه «العربیه»، سخنگوی ائتلاف جنایتکار سعودی در ادامه ادعاهایش افزود: «ما اقدامات لازم برای حفاظت از خود مطابق با قوانین بین‌المللی را انجام می‌دهیم».

خبرگزاری «رویترز» نیز به نقل از منابع امنیتی سعودی مدعی شد که در پی عملیات موشکی بالستیک یمنی‌ها در شرق عربستان سعودی، به تأسیسات «آرامکو» آسیبی نرسیده است.

ساعتی از انتشار خبر عملیات موشکی در شرق و جنوب عربستان سعودی نگذشته بود که رسانه‌های عربی از شلیک‌شدن موشک بالستیک دیگری به سمت مواضع ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.

شبکه «العربیه» در خبری فوری گزارش داد پدافند هوایی سعودی در شهر «جیزان» به مقابله با موشک بالستیک شلیک‌شده توسط نیروهای یمنی پرداخته است.

این در حالی است که دقایقی پیش برخی منابع خبری مدعی شنیده‌شدن صدای دو انفجار در شهر بندری «دمام» در شرق عربستان سعودی شده بودند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار