کد خبر: 1060812
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
تکواندوکار طلایی ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت که با وجود شکستی دستش به این موفقیت رسیده است.
اصغر عزیزی اقدم پس از دستیابی به مدال طلای وزن ۷۵+ کیلوگرم مسابقات پاراتکواندوی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: همانطور که می‌دانید پاراتکواندو برای اولین بار بود که در پارالمپیک حاضر می‌شد. من هم با تمام حریفانی که امروز با آن‌ها روبرو شدم، قبلاً مسابقه داده و آن‌ها را با اقتدار شکست داده بودم.

وی در ادامه افزود: می‌دانستم این بازی‌ها حساسیت زیادی دارد و همه روی من حساس شده و نقاط ضعف مرا آنالیز کرده بودند. خدا را شکر توانستم با شناخت کافی از آن‌ها در میدان حاضر شده و بهترین نتیجه را بگیرم.

تکواندوکار طلایی ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در واکنش به اینکه برخی او را شانس دستیابی به مدال طلا نمی‌دانستند، گفت: من تلاش می‌کردم و همیشه از خدا می‌خواستم بهترین نتیجه را بگیرم. خدا را شکر مردم هم مرا دعا می‌کردند. من این مدال را به تمام مردم ایران و روح پدر و مادر مرحومم که آن‌ها را از دست داده‌ام تقدیم می‌کنم. همچنین به رهبر معظم انقلاب و تمام مربیان.

عزیزی اقدم یادآور شد: من در این ۱۰ روزی که در توکیو حضور داشتم، خیلی عذاب و سختی کشیدم. من در حالی در میدان حضور پیدا کردم که روی دستم شکسته بود. من قبلاً گفته بودم که حتی با پای شکسته هم باید این مدال را بگیرم و این نشان‌دهنده آن است که یک ایرانی هیچ وقت باخت نمی‌دهد.

وی در خاتمه تصریح کرد: با نتایج ما در پارالمپیک اهالی تکواندو و پاراتکواندو روحیه خواهند گرفت و من از آن‌ها تشکر می‌کنم که مرا دعا کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار