کد خبر: 1060732
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
طی مراسمی صمیمی در معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از خدمات دکتر دادکان طی مدت سه سال حضورش در ورزش کارگران تجلیل به عمل آمد.
محمد دادکان و سید ضیا الدین شجاعی برهان که اغلب در کنارهم هستند طی ۳ سال حضور محمد شریعتمداری در وزارت کار به عنوان مشاور عالی در کنار وزیر بودند که البته فعلا شجاعی برهان سرپرست شستا می‌باشد، اما دکتر دادکان با حضور در دفتر کارش از این مجموعه خداحافظی کرد.
در این مراسم صمیمی علاوه بر دکتر صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیران کل و معاونین این معاونت تعدادی از همکاران نیز حضور یافتند.
در پایان مراسم فوق معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اهدای یک لوح یادبود از خدمات محمد دادکان قدردانی کرد.
در متن این دلنوشته برای دادکان، دکتر صادقی فر چنین آورده است:
جایگاه ویژه ستاره درخشانی، چون حضرتعالی با شخصیتی مملو از منش‌های پهلوانی و خصایل ارزشمند انسانی در آسمان ورزش کشور بر هیچکش پوشیده نیست و بدون تردید بسیاری از پیشرفت‌های بدست آمده در حوزه ورزش مرهون تلاش‌های بی دریغ و دلسوزانه شماست. بدین منظور از آن استاد گرانمایه که در جهت تعالی و ارتقاءورزش کارگری نیز قدم برداشته و جهت ارتقای کرامت این قشر شریف و زحمتکش ما را یاری نمودید، بر خود وظیفه می‌دانیم به مصداق حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق»، از عنایات و توجه ویژه جنابعالی صمیمانه قدردانی و ازدرگاه خداوند متعال سلامتی وموفقیت روزافزونتان را مسألت منماییم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار