کد خبر: 1060220
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت جزئیات تصادف چهار وسیله نقلیه در بزرگراه آزادگان را تشریح کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از وقوع تصادف ۴ وسیله‌ای در محدوده بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در ساعت ۷:۴۵ صبح امروز در محدوده بزرگراه آزادگان بعد از جاده مخصوص، تصادفی بین ۴ وسیله نقلیه اعم از پراید، پژو، خاور و وانت پیکان روی داد که باعث ایجاد ترافیک در این محدوده شد.

سرهنگ مومنی تصریح کرد: در این حادثه راننده وانت پیکان به شدت مصدوم شد که با حضور عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

وی گفت: غیر قابل حرکت بودن این چهار وسیله به واسطه شدت تصادف در لاین میانی، باعث کندی حرکت و ایجاد ترافیک و همچنین باعث احتمال بروز حوادث احتمالی در این محدوده شد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب با بیان اینکه بلافاصله پس از دریافت این خبر، عوامل پلیس راهور در صحنه حضور یافتند خاطرنشان کرد: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه رانندگان دو خودروی وانت پیکان و کامیونت خاور ناشی از سرعت غیر مطمئنه علت باعث حادثه تشخیص داده شد.

سرهنگ مومنی از رانندگان درخواست کرد ضمن رعایت سرعت و توجه به تابلو‌های نصب شده در سطح معابر حتما فاصله طولی را با خودروی مقابل خود رعایت کرده و پس از بروز حادثه و تصادف خسارتی حتما خودروی خود را با رعایت اصول ایمنی و استفاده از مثلث خطر به کنار کشیده تا باعث ایجاد ترافیک نشوند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار